/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Delite tasten
Fra : Sandvad261
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 01-02-17 09:28

Hvor sidder den henne på det nye tastetur, på det gamle kunne man slette alt til højre, den trak ligesom linien sammen og så blev det slettet bogstav for bogstav.

Hej

Kommentar
Fra : poten

Dato : 01-02-17 10:35

Det komme da an på hvad for et tastatur du har...

Der kan stå DEL eller Delete på knappen - prøv at kigge igen...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-17 11:38

Hvad er det for en computer du har.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 01-02-17 13:17

Efter som at jeg har sat mit spørgsmål under MAC så er det jo naturligvis en MAC jeg kører med og det er en helt ny og dermed med det nyeste tastetur det er en IMAC jeg har alså ikke en bærbar.
Hej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-17 14:25

Sorry det så jeg ikke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-02-17 18:48

Jeg har kigget lidt på imac tastatur og der er nogle tastaturer som ikke har nogen delete tast, men en backspace i stedet for.
Et forslag som gives ude på nettet er at forsøge med FN+backspace som skulle ligge samme sted.

Ellers søg på nettet med dette: imac tastatur uden delete.

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 50 point
Dato : 01-02-17 22:27

Fn og piletasten øverst til højre

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 02-02-17 14:40

Tak for svaret ingelein. du er bare god
hej med dig