/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
iTunes Godkendelsekode ?
Fra : return
Vist : 254 gange
500 point
Dato : 28-01-17 17:00

Hej er lige ved at skulle bruge iTunes på en Windows pc som først lige skal godkendes men har lavet en totrinsbekræftelse til Apple-id Så når jeg forsøger at logge ind med Apple id samt mit password så skal jeg på min iPad trykke tillad og lige efter det får jeg en kode på ipad som skal tastes ind men hvor ? Der står : skrive din adgangskode efterfulgt ad denne kode i feltet på din pc men hvor er feltet nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-17 20:50

Har du installeret itunes på din pc.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-17 20:52
Kommentar
Fra : return

Dato : 28-01-17 21:11

Eyvind. Der er installeret iTunes den nyeste version

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-17 21:49

Jeg har ikke min win 10 lige her men kigger lige på min itunes i morgen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 500 point
Dato : 29-01-17 09:54

Når jeg sætter iphone til comp med opladerstikket Den har ikke før været tilsluttet itunes.
1 iphone siger godkend
2 så installeres en driver på comp
3 så spørges om en godkendelse i comp............"enig"
4 og så siger jeg nej tak til deling med appel (kan tilvælges senere)
5 nu kan jeg logge in på itunes store
6 og nu beder den om appel id og adgangskode.............xxx@icloud.com - xxxx
7 (på telefonen har du allerede lavet en icloud gratis konto som kan bruges)
8 nu kan jeg gå i itunes store

Forskellen som jeg er orienteret, på eks at gemme på
itunes - via computer
icloud - via tlf og wifi

Kommentar
Fra : return

Dato : 29-01-17 14:12

Eyvind. Det er fordi der er lavet en to trins godkendelses dvs ekstra sikkerhed. Men koder jeg skal skrivevfor at logge ind på iTunes den er korrekt. Det er efter at jeg forsøger at logge ind med password til iTunes der så med det samme kommer en besked på iPaden at jeg skal godkende og trykker ja til det og så er det at der kommer en kode på seks tal der skal skrives ind på pc'en. Og det er så lige her filmen knækker for hvor skal den skrives ind henne har forsøgt at skrive den ind hvor jeg skriver passwordet til iTunes men det virker slet ikke så har du et bud på hvor det er man gør det ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-01-17 15:03

Mon det er muligt at finde en løsning via apple
https://support.apple.com/da-dk/HT204152

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-17 20:37

Jeg skrev tal for at vide hvor langt du kom.
Har du overhovedet adgang via wifi til icloud med din mail.

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-01-17 05:12

Eyvind ja wifi virker som det skal har prøvet en anden pc og der virker det så det må være pc'en deres noget med men tak for forsøget på at hjælpe du får lige lidt point

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 31-01-17 05:12

Tak for svaret Eyvind.