/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
PDF til JPG
Fra : jansler
Vist : 252 gange
100 point
Dato : 20-01-17 07:55

Hej
Jeg er gået fra mac til pc. På min gamle mac var der en billedfremviser, som gjorde at jeg let kunne duplikere min pdf og derefter gemme den som en jpg. Jeg har office 365 home abonnement.

Kender I til om et tilsvarende program findes til pc - helst gratis, men hvis nødvendigt køber jeg gerne. På forhånd tak.
God dag
Jansler

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 110 point
Dato : 20-01-17 08:40

http://www.online-convert.com/ er et genialt gratis sted hvor du kan konvertere alle mulige filer til alt muligt andet ....

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 20-01-17 15:54

Super - tusinde tak. God weekend