/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
Ansøgning af admininistrator på FOND.
Fra : kai-d
Vist : 489 gange
300 point
Dato : 10-01-17 17:38

Jeg håber at der er en som kan finde det advokatkontor eller bestyrer af dette Fond. Og det er ikke adressen Toldbodgade 33, 3. Jeg har selv prøvet på flere måder men det er ikke lykkedes.

Navnet er:
Forhenv Gårdejer af Fensmark Folmer Peter Nielsen og Hustru Ingrid Nielsens Fond.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-17 17:44
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-01-17 17:48
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-01-17 19:08
Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 10-01-17 22:35

Forvaltningsinstituttet Toldbodgade 33, 3. dur`ikke.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-01-17 00:55

c/o LRS P.V. Nielsen
Hjultorv 18, 3. 4700 Næstved

c/o Adv Jørgen Wulff
Nygade 2 4700 Næstved

http://www.danske-selskaber.com/forhenv-g-rdejer-af-fensmark-folmer-peter-nielsen-og-hustru-ingrid-nielsens-fond-4ru8/

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-01-17 01:18

Hvad siger telefonnr. 33 14 97 96
http://www.krak.dk/nielsens+aps+københavn+københavn+k/søg.cs

Det er nu engang det der står, hmmm..
https://1608852.better.dk/kontakt

Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 11-01-17 16:53

katekismus.
Tak for indlæget hvor der er flere Fonde og Legater og hvor Forvaltningsinstituttet Toldbodgade 33, 3. 1253 Kbhvn. K står som Administrator
Jeg ringede til dem på 33149796 tirsdag 10/1, og der blev oplyst at de kun samarbejdede med Banke med noget som båndlage kapital og andre finansielle ting, og ikke administrator for Legater og Fonde.
Jeg venter nu på svar på mail som jeg har sendt til dem, med link til den øverste på dit indlæg, så de kan få syn for sagen på at de figurerer på indtil flere Legater og Fonde.
Mvh.
kai-d

obs. jeg oplyser om det videre forløb

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-17 09:14
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-17 09:17

Underlig fond du har fundet
https://www.legatbogen.dk/forhenv-grdejer-af-fensmark-folmer-peter-nielsen-og-hustru-ingrid-nielsens-fond

Fondens formål er ukendt.
Gennemsnitlig uddeling
Ukendt

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-01-17 09:26
Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 12-01-17 10:52

Hej igen kattekismus.
Tak for dit svar.
Ja der er jo syn for sagen, venter spændt på svar pr. mail.
Det er jo et spørgsmål om ikke at sende asøgninger der går tabt.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 12-01-17 11:47
Kommentar
Fra : kai-d

Dato : 13-01-17 20:44

Jeg Gir`op Forvaltningsinstituttet svarer ikke på mail.
Jeg går i fremtiden langt uden-om når de står som administrator.
Gåden blev ikke løst :( men takker mange gange til alle.
Mvh. Kai.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 13-01-17 20:46

Tak for svaret katekismus.
Tak for din indsats .
Mvh.
Kai.