/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke installere opdatering
Fra : o.v.n.
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 29-12-16 02:38

Det er min bærbare med Windows 10 der problemer med, der er en opdatering som ikke lader sig installere jeg får denne besked
Citat
Sikkerhedsopdatering til den videredistribuerbare Microsoft Visual C++ 2008 Service Pack 1-pakke (KB2538243)
jeg har søgt på nettet og forsøgt selv at få opdateret men uden held, kan i hjælpe?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-16 02:39

Glemte at skrive at det har stået på i over 2 måneder og jeg kan se i loggen at Windows selv forsøger at opdatere dagligt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-16 04:21

Du skal sikkert have en ? ny opdaterings ? genstand - har selv været ude for problemet = den gamle AUTO..virker ikke mere.
Om det så også gælder for andre,,,, men søf på nettet/ MS efter en ny update-agent
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=win+updater

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-16 04:23

Mener du kan bruge denne - ellers søg selv efter samme . til din Windåse.

https://support.microsoft.com/da-dk/kb/949104

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-12-16 04:28
Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 50 point
Dato : 29-12-16 10:00

Du kan også selv spørge Microsoft. De er faktisk ret hurtige til at svare - sjældent mere end en dag. Hvis du ikke har en Microsoft-konto (Hotmail kan bruges), må du oprette en.
Spørg her:
https://answers.microsoft.com/da-dk/site/startsignin?pageUrl=https%3A%2F%2Fanswers.microsoft.com%2Fda-dk%2Fnewthread%3Fforum%3Dwindows%26threadtype%3DQuestions%26filter%3Dwindows_10%26cancelurl%3D%252Fda-dk%252Fwindows%252Fforum%252Fwindows_10

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-16 10:39

Jeg har en profil i Microsoft Community og spørgsmålet er postet der også lige nu for lidt siden

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-12-16 15:12
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-16 17:33

Tak i lige måde, jeg får gæster lige om lidt er ikke hjemme det meste af i morgen så det sikkert først til næste år jeg får set om der noget at hente i dit link Stounberg, allerede nu kan jeg se at der er noget jeg ikke har afprøvet

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-17 16:36

Tak for svaret ThomasCSR. jeg oprettede er spørgsmål i Microsoft forum, heller ikke der kunne de hjælpe så det endte med en geninstallering af Windows 10, åbnede installationen fra DVD med Windows kørende og kunne vælge at beholde alle filer og apps, nu er der ingen fejl med en opdatering der ikke kan installeres