/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fik i hvad i ønskede..
Fra : mig-selv
Vist : 253 gange
10 point
Dato : 28-12-16 21:02

Af både gaver og BLÆST.
Mine tagplader gav sig noget så modbydeligt og grene fløj over taget, dog var den eneste ´skade´ en sækkevogn der flyttede sig et par meter - mod vinden:
https://www.youtube.com/watch?v=64KvSfAajjo

Og mon blodårene har det bedre i dag...? kan ikke rigtig finde ´brugeren´ måske slettet af usynlige kandu EJERE

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 29-12-16 08:22

Gaver? Jeg havde ikke ønsket mig noget som helst, men fik en fin mørkeblå (ultramarine) uldsweater fra Spejdersport og et par varme uldsokker.
Blæst? En ganske alm. forblæst nat, hvor det ruskede, men ingen skader
Mine forældres skraldespand til PAPIR væltede. Det var det voldsommeste der skete.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-12-16 10:44

Ja jeg ønskede at det gamle hus holdt til blæsten og det ønske blev opfyldt, to smadrede glas i drivhuset var skaderne her

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-16 11:22

Citat
Fik i hvad i ønskede..
Ja!
Efter kirkegangen og den gode middag med and og flæskesteg, et par glas vin samt et par bajsere, stod den på hed sex resten af aftenen/natten.
Jo jo, det var sandelig en juleaften der ville noget Alle ønsker blev opfyldt til UG m/kryds og slange.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-12-16 12:25

Citat
et par glas vin samt et par bajsere, stod den på hed sex resten af aftenen/natten
sidder du og ser "natur" film juleaften

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-12-16 16:25

Citat
sidder du og ser "natur" film juleaften
Nej nej, den var skam god nok.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-01-17 12:59

..og jeg har fået Viagra (Sildenofil 100 mg.)

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-17 19:35

Citat
men fik en fin mørkeblå (ultramarine) uldsweater fra Spejdersport og et par varme uldsokker.

Tja, som ung hadede man den slags gaver - som ældre kan man kun ønske flere af slagsen, sidder selv med pels´ på fødderne og har det herligt - med en pind i ovnen.

VIAGRA?? op og stå og smid den i fryseren