/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Google foto
Fra : ThomasCSR
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 05-12-16 19:39

Desværre er Picasa død, så nu må jeg til at bruge Google Photo.
Jeg har lige delt 10 album med min datter, men der er ikke noget i hendes inbox eller spammappe, og hun kan heller ikke se noget i hendes eget Google foto.
Hvordan virker det? Hvad gør vi galt?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-12-16 20:57
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-12-16 20:59

Okay gint, men hvorfor virker deling ikke?

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 05-12-16 22:22
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 06-12-16 08:49

Det er præcis den vejledning, jeg har brugt, men min datter modtager ikke noget.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-16 00:22

Du kunne prøve denne side hvis ikke du får det til at virke, kan det hele hvad angår deling af filer = oploads af andre brugere osv, med pæne fremvisninger af billeder.
https://www.4shared.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-16 11:21

Citat
Det er præcis den vejledning, jeg har brugt, men min datter modtager ikke noget.

Har modtager en Google konto? har før delt med andre, men de kunne intet se hvis ikke de havde en konto/ og var logget ind på den.
Har du prøvet ADVANCED og bare sende det link der fremkommer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-16 11:23

OG? du har vel ikke nået en form for begrænsning af hvad du kan uploade? er det ikke kun 10gb man har til rådighed.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 19-12-16 10:08

Jeg har 36Gb, som jeg betaler for.
Jeg bruger de 12.
Alle, der får links kan se billederne.
Undtaget min datter. Jeg ved ikke, om hun er logget ind. Jeg vil spørge hende.

Godkendelse af svar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-02-17 11:15

Tak for svaret katekismus.