/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Gryder
Fra : omahexen
Vist : 389 gange
100 point
Dato : 01-12-16 08:40

Vi har overvejet at udskifte alle vores gryder,som efterhånden har en del år på bagen.Jeg kan på nettet se,at man kan få et grydesæt til næsten ingen penge,men er de noget værd ? De skal også kunne bruges til induktion !

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 01-12-16 08:58

"Jeg så en flot bil i går er den god ?"
omahexen hvordan vil du ha folk skal kunne udtale sig om et tilfældigt link/side på nettet når du ikke engang stiller link til rådighed, eller kommer med detaljer.

Citat
næsten ingen penge

er et vidt begreb alt efter hvor mange penge man har

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-12-16 11:28
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-12-16 13:34

De er sikkert fremragende, ellers køber du bare nogen ny...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-12-16 13:47

Min nye kone har Polaris og jeg havde billige aluminium gryder.
Da vi gik over til induktion, fungerede hendes gryder stadig, mens mine måtte kasseres.

Så vi kan anbefale:

http://www.butikpris.dk/s/gryder%20polaris?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_campaign=BDK%20Low%20Bid&utm_term=gryder%20polaris&utm_content=low%20bid

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-12-16 13:54
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-16 19:08

Tag en opslagstavlemagnet med ud at handle - den skal kunne sidde fast på bunden af gryden. Så er den til induktions plader.
Gryder til induktion behøver ikke at være dyre - det har min kones mand hørt fruen sige.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 01-12-16 19:41

"Jeg Er Her",hvilke detaljer er det du vil have ?,vi taler her om gryder,og ikke om biler,og til"næsten ingen penge"ved du vidst godt,hvad jeg mener,dit svar er lige så oplysende som "marken 84".Det jeg ville vide,var om nogen har erfaringer med omtalte,ikke hvor man kunne købe dem !

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-12-16 20:12

Min kone køber gryder i Føtex / Bilka / og hvor de ellers er billige. De virker godt.
Der nogle stykker som hedder SCHOU og nogen hedder ikke noget.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 02-12-16 08:54
Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 02-12-16 09:11

Tak for svaret katekismus. Det var det jeg ville vide.Men det kan ærgre mig med alle de dumme indlæg fra f.eks."marken 84",og jeg er her.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-12-16 10:43

Hvem kalder du dum, lig mærke til katekismus første line
Citat
Kan du give et link til de gryder du evt. tænker på at købe.

Da det eneste information du giver er

Citat
Jeg kan på nettet se,at man kan få et grydesæt til næsten ingen penge,men er de noget værd ? De skal også kunne bruges til induktion !

Altså du har på nettet set "et grydesæt til næsten ingen penge", og du spørger os om dette er noget værd, og om det kan bruges til induktion.

Vi er ikke Guder der se alt hvad du ser, eller kan læse dine tanker.
For dem som er på kontakthjælp er næsten alt dyrt, men for dem som har indkomst over 1 mil. så er 10.000,- sikkert ingen penge.

Hvis du vil ha vores input til et bestemt grydesæt så giv os et link eller nogle detaljer om dette.
Er det mere general input til hvilke grydesæts man kan få, som virker til induktion og kan fås så billigt som muligt. Ja så var spørgsmålet ikke ret tydeligt.

Kommentar
Fra : ebfan

Dato : 27-10-17 14:20

Citat
Ja, køb et kendt mærke.

Ja, det vil jeg også sige - ihvertfald et mærke der er kendt for kvalitet.

Det kan ofte betale sig bedre på den lange bane at købe kvalitet, da det alligevel er noget dårligt udstyr hvis det er for billigt, som bliver slidt ned eller som man bliver træt af, og forfalder for hurtigt.

Citat
Vi har overvejet at udskifte alle vores gryder,som efterhånden har en del år på bagen.Jeg kan på nettet se,at man kan få et grydesæt til næsten ingen penge,men er de noget værd ? De skal også kunne bruges til induktion !

Det skal jo til engang imellem. Og ordentligt udstyr til madlavning er vigtigt, hvis man laver mad ofte!

Jeg kan helt klart anbefale disse: https://www.homesupply.dk/shop/stoebejernsgryder-46c1.html

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-17 18:37

Jeg siger så møj manne tak for tiltalen...

Men spørger man i øst må man også forvente at få svar i øst...

Et derimod konkret spørgsmål kan der gives et konkret svar på - men i reglen er de 'billige' tilbud det argeste skidt der findes og bunde er som en flitsbue...

Håber du går fat i nogle gode gryder...