/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Nogen der kender mærket "Natures Aid" ?
Fra : Jesper-84
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 23-11-16 23:02

Jeg skal til at bestille lidt vitaminpiller mv. til min kone og jeg. Jeg har fundet en side som har det hele og som jeg har handlet hos før og føler mig OK tryg ved.

De har et engelsk mærke der hedder Natures Aid som fører de fleste gængse produkter.

Er der nogen der kender det mærke?

Man hører desværre af og til om producenter af kosttilskud som fupper med indholdet. Derfor jeg spørger...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-11-16 00:01

Citat
Jeg skal til at bestille lidt vitaminpiller mv. til min kone og jeg. Jeg har fundet en side som har det hele og som jeg har handlet hos før og føler mig OK tryg ved.

Så fortsæt du da med det - jeg køber mine vitaminer i supermarkedet, de er garanteret lige så gode...

Kommentar
Fra : Jesper-84

Dato : 24-11-16 10:36

Citat
Så fortsæt du da med det - jeg køber mine vitaminer i supermarkedet, de er garanteret lige så gode...

Ja - Det tænkte jeg også, idet jeg postede spørgsmålet - men skal alligevel bestille noget andet og de har det hele til fornuftig pris.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-16 11:20
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-11-16 12:52

Citat
det hele til fornuftig pris

Det er jo så lige et spørgsmål man kan tage mangen en god diskussion om...

Men vejret kan vi under ingen omstændigheder være utilfreds med

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-16 13:56

Jeg har set på Natures Aid siden
Der ville jeg aldrig handle.
Noget af det er helt åbenlyst fup.
vitaminblandingen er ret dyr og ikke ordentlig deklareret.
Du kan få meget bedre til mere rimelige priser i mange supermarkeder i Danmark.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-16 16:01

Nu ved jeg tilfældigvis at man få deres hovedprodukt hestemedicin langt billigere
på apoteker i Flensborg, noget jeg tidligere har købt. Nu tager vi kun Avosol mod slidgigt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-16 16:13

Det er da fantastisk, se om der ikke straks kom en reklame, ude til højre her i kandu...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-11-16 16:17

Citat
Det er da fantastisk, se om der ikke straks kom en reklame, ude til højre her i kandu...

Det er man da heldigvis selv herre over...

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=da

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-16 17:41

Ja og nu vrimler det med flere reklamer, både ovenfor og ved siden af.
Big Brother, eller hvem det nu er? Og hvordan sporer de os??

Men lige en advarsel, hvis du har tendens til gammelmands sukkersyge,
diabetes 2, så skal du ifølge mine svenske venner, ikke indtage Glucosamin Sulfat,
noget min tyske læge ikke kan bekræfte, men jeg/vi er nu gået over til Avosol.

Tidligere knagede det i min kones nakke, når hun drejede hovedet,
det holdt op, da hun begynte at spise Avosol.

Og selv om det ikke er helt så effektivt som heste medicin,
holder det smerterne i mine knæ næsten nede,
det er kun om natten, jeg stadig har lidt problemer.

Jeg har aldrig arbejdet, kun simuleret, så hvorfor slidgigt?

Nogen der kan bekræfte/afkræfte Glucosamin Sulfat´s påvirkning for/mod diabetes 2 ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-11-16 20:44

svendgiversen, opret dit eget spørgsmål

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-16 21:11

Tak ans, fordi du igen er på banen, som sædvanligt med venlige, velmente svar.

Det kunne jo være spørgeren Jesper også havde diabetis problemer,
og nu blev advaret mod at indtage heste medicin, Glucosamin Sulfat.

Iøvrigt har jeg stadig omkring 7000 spørge points,
mere end jeg kan nå at bruge så længe jeg og kandu eksisterer.

Godkendelse af svar
Fra : Jesper-84

Dato : 25-11-16 22:49

Tak for svaret transor.