/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvad synes du vi mangler på vores shop?
Fra : queeninfashion
Vist : 354 gange
20 point
Dato : 22-11-16 18:09

Hej Piger/kvinder

Hvad synes i vi mangler på vores webshop?
Alle kommentarere vil blive modtaget med kyshånd :)

I kan tjekke vores shop her www.queeninfashion.dk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-16 19:41

I er for sent på den................................posten når ikke ud inden jul.

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 20 point
Dato : 22-11-16 23:34

Nu er jeg ikke en kvinde, men syntes det er et virkelig flot produkt.
Der er ikke nogen umiddelbart mangler, som slår en i øjene de første par minutter man er på siden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-16 01:12

Citat
Hvad synes i vi mangler på vores webshop?
der er intet til herrer men det er måske heller ikke meningen nå spøg til side det er en flot butik i har fået sat op

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-11-16 07:48

jeg vil sige som en ældre herre sagde til mig engang vi sad og kiggede på hvad en computer kunne der var blandt andet dametøj så siger han , jeg plejer ikke kun at købe indpakningen.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 23-11-16 08:43

I mangler e-mærket....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-11-16 12:03

Så fik I lige lidt reklame !!!

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 23-11-16 12:31

Hvad med de ældre? min kone er 67!

Godkendelse af svar
Fra : queeninfashion

Dato : 23-11-16 12:36

Tak for svaret Luke2000.

Det er vi da meget glade for du synes .)

Kommentar
Fra : queeninfashion

Dato : 23-11-16 12:41

Mange tak for jeres svar, kan se det kun er mænd der har svaret :)

Vi har forsøgt os med tøj til mænd, de køber bare for lidt tøj så det droppede vi igen :)

Vi går efter piger/kvinder fra 17 til ca 45, men hvem siger en på 67 år ikke også kan bære tøjet. Min gamle fars kæreste køber da af os og hun er over 60 :)

Vi har pt fravalgt e- mærket da det simpelthen er en syr pris at betale for "ingenting", vi overholder alle handeslbetingelser uden at være mærket :)