/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Canal Digital
Fra : jensviggo
Vist : 284 gange
100 point
Dato : 19-11-16 06:18

Branchens bedste kundeservice, ja vor herre bevares. HC har dette abonnement, men har på grund af sygdom ikke betalt abonnement, og var kommet i restance. dette restancebeløb er nu for seks dage siden betalt, og han forventede så at signalet blev genåbnet, men nej nej. Efter mange telefonopkald er signalet ikke åbnet. Deres mærkelige forklaring er, at det nu ligger i deres back office afdeling, hvad det så end er, men det ligger ikke i samme hus som kundeservice.
Hvad gør han, hvad er back office.?
Hvorfor trykker de bare ikke på knappen? Han har ikke andet udestående med Canalen

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-11-16 10:04

Der er vel ikke meget andet at gøre end at kontakte dem igen og få en forklaring

https://www.canaldigital.dk/kundeservice/sporgsmal-og-svar/Abonnement/betaling-og-regning/

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 19-11-16 10:22

det er meget sværere at komme ud af det lort end det er at komme ud fra Jehovas vidner

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-11-16 10:28

Citat
det er meget sværere at komme ud af det lort end det er at komme ud fra Jehovas vidner

Som jeg ser det, er det ikke et spørgsmål om at komme ud - men derimod at komme ind igen...

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 100 point
Dato : 19-11-16 11:39

I marken84's link kan man bl.a. læse:

Citat
Hvis du har mistet adgang til dine tv kanaler pga. manglende betaling, skal du først og fremmest sørge for, at det fulde skyldige beløb bliver indbetalt. Det tager typisk 4-5 hverdage fra indbetaling til beløbet er registreret hos os, og abonnementet bliver genåbnet.

Er du i tvivl om, hvor meget du skal betale, eller hvilke oplysninger du skal bruge, kan du ringe til Kundeservice. Kontakt

Husk kundenummer i din henvendelse.

Jeg mener at Canal Digital er en international satelit-tv organisation, så de skal sikkert bruge et par ekstra dage til at lukke op. Jeg kunne forestille mig at deres "back office" ligger i udlandet.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 19-11-16 14:23

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen. Helt perfekt svar, mandag er det dag 7, så skulle der være en chance. Prøver igen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-11-16 15:04

Velbekomme jensviggo