/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Siemens vasemaskine
Fra : Arladude
Vist : 269 gange
300 point
Dato : 07-11-16 12:05

Hej

Mon der findes et sted hvor man kan se en vaskemaskines program.
Altså helt præcis hvornår den fylder vand ind og pumper ud / opvarm.
Altså helt præcist hvad den " foretager" sig

tak

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 07-11-16 12:14

Ja, på fabrikkens designafdeling. Ellers vil jeg tro, de holder kortene tæt på kroppen, for de har jo konkurrence.
Men du kan jo sætte dig ned ved maskinen med en notesblok, en pen, et ur og en masse tålmodighed. Det med opvarmning sker i starten af klarvasken til den ønskede temperatur er nået og ellers ikke.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-16 14:14
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 07-11-16 19:08

Du skal tiltuske dig fabrikkens service eller repair manual.
måske den er på nettet.

søg på maskinens fabrikations betejnelse + manual /servicemanual

Godkendelse af svar
Fra : Arladude

Dato : 08-11-16 11:06

Tak for svaret Eyvind.