/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Billige malerier
Fra : Malerier
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 21-10-16 18:42

Hej

Ja, som overskriften siger er jeg på udkig efter billige malerier.

Synes det er lidt af en jungle af finde rundt i.

Jeg søger kort fortalt flotte abstrakte malerier, som ikke behøves at koste en bondegård (max 1-2000 kr) og gerne i en størrelse på 100x100 cm.

Jeg håber I kan komme med lidt input :)

Kommentar
Fra : Malerier

Dato : 21-10-16 18:55

Det er nu efter yderligere tids søgen lykkedes mig at finde følgende side https://mynewart.dk hvor de har et stort udvalg af abstrakte malerier på https://mynewart.dk/11-abstrakte-malerier samt ligeledes på https://lastouch.dk

Er der nogle, der har erfaring med nogle af disse gallerier?

Jeg synes de andre er lidt for dyre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-10-16 18:59

REKLAME

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-10-16 19:33

Jammen så har du jo fundet det du ville
Det er jo også nemt med helt nye firmaer.

Citat
Salg af ægte håndmalede malerier og kunst fra online galleri

Hvordan kan jeg vide at de er ægte, når jeg ikke kan se dem i virkeligheden.

Hvordan mon uægte håndmalede malerier ser ud ????????????

Ja ja da - godt forsøgt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-10-16 19:49

Min nye kone er kunstmaler, lige nu er er hun på kunstkoloni i Thy,
hun er uddannet fra Århus kunst akademi
og har fået flere malerier optaget på kendte udstillinger.

Hun har tidlige haft udstillinger, men efter vi har fundet sammen, ikke så mange mere.
Første gang jeg mødte hende, solgte hun to malerier til den latterlige sum af kun 7.000 kr.

Hun er fra Mors og hedder Erna Bekhøj, hendes hovedprodukter er typisk,
Vesterhavs hytter, der går som varmt brød, og meget frodige damer
og så de dyreste, noget man ikke kan se hvad er, Ekspro et eller andet?

Jeg er sikker på, at efter min død og også, senere efter min kone Erna s død,
bliver hendes malerier meget værd.

Når hun kommer hjem i næste uge, bare kontakt og os her på Fjordvej 25 i Egernsund.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-10-16 20:18

Jeg har købt en del kunst på auktioner, priserne (inkl salær) ligger som regel under priserne i kunstgallerier!

På Bruun-Rasmussen og Lauritz kan du oprette faste søgninger, du får en mail når det du søger kommer på auktion, auktionshuset.com (hvor jeg har gjort mine bedste køb) sender en ugentlig liste over auktionsvarerne.

Og så er der en masse auktionshuse rundt omkring i landet, så der er mange muligheder.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 20 point
Dato : 21-10-16 20:27

>På Bruun-Rasmussen og Lauritz kan du oprette faste søgninger ...

Glem Laurids, de har kun latterligt lave priser.

Hvis du er ude efterkvalitet og vil betale derfor: Bruun-Rasmussen...

Kommentar
Fra : Malerier

Dato : 21-10-16 20:44

Rigtig fine malerier på Bruun-Rasmussen og også til gode penge. Har udset mig ét rigtig fint et derinde. Tak for forslaget :)

Godkendelse af svar
Fra : Malerier

Dato : 21-10-16 20:46

Tak for svaret svendgiversen.