/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
anulleringstesten er da her.......
Fra : Eyvind
Vist : 270 gange
10 point
Dato : 18-10-16 16:42

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-10-16 17:04

Men nu vil en tredje person, som er mig selv, altså ikke mig-selv, men mig, med mos på hovedet.

Kan se der står 0, ved antal kommentarer. Men jeg prøver. Kan man skrive, i en anuleret spørgsmål??

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-16 17:25

Nej det kan man ikke.......................................altså lige med måske undtagelse af Molokyle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-10-16 17:39

Annullering, det kan enhver gøre i sit eget spørgsmål, men spørgsmålet vil ikke forsvinde fra ens egen historik.

Det er testet så mange gange efter det "nye" kandu blev taget i brug.

Det er ikke muligt at skrive i annullerede spørgsmål. Hvad molo end har haft gang i er jeg uvidende om.

Eyvind, det er ikke bare et, men mange mange test, der er blevet lavet på kandu Det hele skulle jo testes, da det "nye" kandu så dagens lys.

Det var, da det var sjovt, at være på kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-16 19:01

Nåe ja Ans - det var da ikke så sjovt da du, med rette; skældte mig ud da du blev forskrækket.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 18-10-16 20:06

Eyvind
Citat
det var da ikke så sjovt da du, med rette; skældte mig ud da du blev forskrækket

Det er gået i min glemmebog. Jeg husker de gange, hvor du ville snyde mig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-16 09:30

Jeg husker de gange, hvor du ville snyde mig

rettelse

Jeg husker de gange, hvor du sød mig

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-16 19:50

Tak for svaret ans.