/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printerblæk
Fra : Nul7
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 20-08-16 11:45

Er der nogen, som har erfaring med alternativ printerblæk?

f.eks. i Aldi og hos visse boghandlere tilbydes der universalblæk.
Mingamle canon i550 den klarede det fin i mange år, - men nu har jeg en forholdsvis ny Canon MP640.

Jeg ser frem til jere mening.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-08-16 13:46
Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 20-08-16 13:55

Citat
Er der nogen, som har erfaring med alternativ printerblæk?

Jeg har! Til gengæld kender jeg ikke din printer. Ved ikke hvor kræsen den er. Har gennem mange år, haft billige Canon printere. Nemlig Canon BJC 2000 og nu sidst Canon PIXMA iP 2700.

De æder begge alt, der bliver serveret for dem: Uoriginal blæk fra inkclub. Påfyldnings pakke fra Aldi.

De har begge lavet flotte udskrifter. Og jeg har endnu ikke oplevet slidte dyser.

M.

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 20-08-16 14:56
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-16 04:41

Jeg brugte blæk fra Nierle.dk og var godt tilfreds, blæk beholderne blev slidt før printer.
Der imod har papiret været mit største problem.
Min er en ældre Brother - overvejer at købe ind på Ebay næste gang, hvor det er endnu billigere.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 23-08-16 11:04

Tak for svaret Mosebaek.