/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tunge sover?
Fra : mig-selv
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 09-08-16 19:26

Min tunge sover, eller det føles så.
Det kom efter jeg røg en pibe tobak, da jeg var løbet tør for smøger.
Og det er knap en uge siden.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-16 20:11

Klap tænderne sammen om den, så skal den nok vågne.

Iøvrigt kan jeg anbefale Mac Baren`s Mixture, i en majs pibe.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-08-16 21:29

Citat
Mac Baren`s Mixture, i en majs pibe

Røg det i ´gamle´ dage, og noget Wattsons.

Blev bare lidt overrasket, da det er rimeligt normalt at man ´brænder´ tungen første gang man ryger pibe.
Og samtidig blev tungen bevokset og så/ ser mærkelig ud.

Nå, den får lidt Whisky, det kan være det æder resterne, eller det bare føles anderledes.

Citat
Klap tænderne sammen om den, så skal den nok vågne

Har gjort det, og helt ufrivilligt .
Det føles som en bedøvelse, men godt nok et mærkeligt sted at blive bedøvet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-08-16 10:42

Man skal være forsigtig med pludselige forandringer.
I sidste uge blev jeg fristet til at købe 2 ristede med svøb, de grillede min mund og jeg kan mærke det endnu.
60 kr, det kan jeg sgu lave 4 måltider for, men man lever kun en gang

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-08-16 18:20

Min søn kom med en lille dåse med fine runde chokolade-lakridskugler og gav mig en.... Mmmmmm..

Tunge, kinder, gane, læber næse og hals brændte væk, mens min 40årige knægt stod der og grinede..
Tårerne sprøjtede ud af øjnene og flammerne stod ud af ørerne, mens jeg løb ud på badeværelset og børstede tænder. Flere gange.. Der blev ved med at sidde små rester i tænderne..

Da jeg kom ind i stuen igen med røde øjne og sikkert vabler i alle indvolde, og en tandbørste til sønneke, så grinede han og sagde nejtak.. Han havde prøvet lakrisser, der var meget stærkere.. Så han behøvede da ikke at børste tænder. Det overlod han til tøsedrenge og mødre..
Og så tog han et glas brændevin til at skylle munden med..

Så pas på, derude ! Der er jævelske stærke ting i omløb.. Sikkert både i røg, sprut og lakrisser..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-16 19:20

Døjer stadig med det - mærkeligt, gad vide om det kunne være noget udladning? fra gamle amalgam plumber

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-16 20:03

I har nok været på besøg hos http://chiliklaus.dk/

Husker endnu vi så på tv, Bubber spise Chili.

Det kan nok sætte tungen i brand.

M.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-08-16 21:19

Og så pakket ind i klistrede lakrisser, der var så pæne og lækre udenpå...
De så helt uskyldige ud.. Og jeg elsker lakrisser... Er bare blevet noget mistroisk nu...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-08-16 21:58

Amalgam?

Få det ud! Halvdelen af metallet er kviksølv. Dampene giver hjerneskade..
.....det var det første, jeg gjorde, da jg fik konstateret hjernesvind og mulig alzheimers.. For ca. 20 år siden...

Og jeg er ikke røget på plejehjem endnu!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-08-16 12:22

Hvordan kan nogen finde på det djævelskab i lakrids, almindelige mennesker kan få åndenød af en jalapeno, og den er langtfra den stærkeste.
Jeg har en veninde der er overfølsom og bliver dårlig, hun kan godt klare almindelige peberfrugter, men lige så snart der er drysset chilipulver i en ret vil hun ikke spise det.
Jeg kan godt tygge på en almindelig rød rå chili og sluge den uden problemer, det har jeg vundet mange væddemål på

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-16 22:11

Tak for svaret Mosebaek.
Døjer stadig, men nu føles det bare som at ´sutte´ på et lille batteri..?