/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Skype
Fra : hovsada
Vist : 275 gange
50 point
Dato : 29-06-16 17:08

Hvordan skyper man fra Italien til Schweiz. skal landekode ændres i forhold til opkald fra Dk.
Kan ikke få kontakt ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-16 18:57

Når du starter Skype, kommer du ind på deres hjemmeside og bliver formidlet til den anden Skype bruger som også har tilsluttet samme hjemmeside.

Dit Skype-navn (A) kalder det andet Skype-navn (B) og det gør de på Skype-hjemmesiden.

Kan du se B på oversigten i Skype

Eller vil du telefonere over Skype til et lokalt telefonnummer i pågældende land.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-06-16 10:06

Jeg lukker af her...........................min skype er gået ned.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 30-06-16 12:43

Problemet er løst??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-16 12:46

Hvad var løsningen? Skype er ligeglad med landekoder, den bruger unikke brugernavne.