/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
wps code
Fra : kivi
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 18-06-16 08:34

jeg prøver at installere en ny printer canon mg4250 på win 10 men den beder om en wps code hvor finder jeg den jeg synes ikke at kunne finde den nogen steder

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 18-06-16 09:31
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-06-16 10:27

ja men hvor er wps knappen og coden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-06-16 10:28

Hvis det er den trådløse forbindelse .............................følg anvisningen som fulgte med printeren.
Der står hvordan du skal skrive koden til routeren så printeren kan få adgang.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-06-16 10:52

når taster coden ind til netværket siger at den ikke kan forbinde men den kommer frem på computeren når så trykker på der vil den have wps coden men hvor er den

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 18-06-16 13:17

wps knappen sidder på routeren............ og coden står på routeren....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-06-16 14:25

Citat
når taster coden ind til netværket siger at den ikke kan forbinde

Husk der er forskel på små og store bogstaver.
Sidst jeg havde problemer med trådløst var at jeg tog et 8 tal som et B - træls fejl

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-16 12:58

kivi det lyder som om du blander tingede sammen.
når man bruger WPS så bruges der ikke en kode.
http://www.canon.dk/support/consumer_products/pixma_printer_wireless_connection_setup/mg4250_printer_wireless_connection_setup/

Tilslutning
1) USB mellem PC med win10 og direkte til printer (dette ønsker du ikke)
2) WiFi tilslutning.
a) Printer til Router/Adgangspunkt via WPS (se WPS vejledning, og kraver denne Router eller dette Adgangspunkt har en WPS knap)
b) Printer til Router/Adgangspunkt via adgangskode (se Standardtilslutning vejledning)

Først når dette er gjort går du i gang på PC'en med Win10, ved at installere softwaren og for at få det optimale ud af din PIXMA MG4250

Vi kan jo ikke fortælle dig hvor WPS knappen sidder når du ikke har skrevet hvilken Router eller Adgangspunkt du har.
Hvordan fik du i sin tid den PC'er med Win10 på dette ?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-06-16 08:10

Tak for svaret JegErHer.