/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Streame Le Mans
Fra : webgun
Vist : 428 gange
100 point
Dato : 17-06-16 13:12

Er der nogle gode sider hvor man kan streame Le Mans. Det skal være gratis.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-06-16 18:09
Kommentar
Fra : prosat

Dato : 17-06-16 19:36

Pas på med sider der ønsker at du skal oprette dig med en medlem konto, de er fyldt med L....,

Denne er god, husk at din comp. skal være opdatereret med virus pogram(som altid), personligt har jeg ikke oplevet noget, har selv en gratis Avast.

www.hahasport.com / www.hahasport.biz

Første Engelsk / anden Tysk side begge sender næsten det samme

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-06-16 22:30

Går jeg ind på en streaming site og skal indtaste nogen ting, aldrig så meget som et f, taster jeg, så er det bare at lukke vinduet, og videre til næste

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 17-06-16 22:37

nemlig, fik du så set Le Mans

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-06-16 22:38

Kørere forresten iOS fra iPad

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-16 22:43

HOV..! ..hér: http://www.racedepartment.com/live-stream/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-06-16 22:56

Næsten Fuldmåne ...
Flotte billeder ..og godt Race !!!
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-16 14:47

webgun -> NYTTELØST !!!
Følger du slet ikke med ..eller Hva' ?
</LE MANS FAN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-06-16 15:24

FAKTA:

1.) http://peecee.dk/upload/view/460184

2.) http://peecee.dk/upload/view/460185

Sådan kan det gå!

..ingenting slutter, før den fede Dame har sunget !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-06-16 06:42

Molekyle . Jeg har ikke nogen e-mail koblet til her, så kan ikke se når nogen skriver. Havede nogle problemer med de forskellige streaming sider, men så så at de sendte live på youtube, så næsten hele løbet. Der var lige en enkelt afbrydelse på et par minutter, men da havede jeg streamet over 11 timer non stop.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-06-16 06:57

På det site jeg nævnte, sendte de med engelske kommentatorer indtil kl. 24 og igen fra kl. 6.00. Det var nu helt rart at se løbet om natten kun med reallyden og uden snak. Billedsiden var den samme som TV2 sendte. Der kom et lille reklamebanner nederst på streamen ca. en gang i timen, men det kunne man bare klikke væk.
Som sagt et godt race med spænding til sidste minut

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-06-16 16:12

Molekyle. Ja det var sku et godt ræs, var selv dernede for 2-3 år siden, med k rejser. Det var da Tom cristensen kørte sidste løb. Ang, streaming fra youtube så gør jeg det næste år også, det kørere bare 100%, der var ingen reklamer, og engelske kommentatorer som var rigtig dygtige. De lavede også en del sjov med at udtale danske navne, da de snakkede om jan Magnussen og mini mag, og flere af de andre danske kørere, det var skide go underholdning. Et af teamene streamede også direkte fra kamera inde i bilen, 24 timer live, så streamede både på iPad og tv på samme tid, hehe. Konge!!

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 09-08-16 00:51

Tak for svaret molokyle.du får bonussen, bare fordi jeg kan huske dig fra gamle dage,hehe. Er her sjældent. Hyg dig, vi træffes igen en dag på dette underlige forum,hehe