/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Alsace booking problemer
Fra : svendgiversen
Vist : 570 gange
254 point
Dato : 31-05-16 14:18

Ud fra ans udmærkede svar på mit tidligere spørgsmål:

http://www.ot-eguisheim.fr/fr/annuaire/chambres-dhotes/chambres-dhotes-marie-therese-bombenger-lei253000427.html

ser jeg at bomberger har ledige værelser i vor sensommer ferie,
men jeg kan ikke komme frem til hendes email?

Og så er det for langt, selv for min kones lillebror, at køre der ned på en dag,
så vi påtænker en eller to dages ophold i belgiske Brügge,
nogen der har gode forslag til, hvordan vi finder to dobbelt værelser der??

Og tilsvarende på hjemvejen, nok gennem Tyskland,
en overnatning måske i nærheden af Würtsburg eller Heidelberg,
nogen gode forslag til en hyggelig afsked s overnatning der???

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-05-16 15:33

E-mail får du når du trykker lige under Fax nummeret

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-16 15:50

det har jeg prøvet, hvad er galt?

bombenger.marie-therese@wanadoo.fr

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-05-16 16:00

Her popper den direkte op som en e-mail, direkte kar til at skrive

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-16 16:08

Tak, den virker nu og jeg har booket, foreløbig uden svar.
jeg kom vist til at trykke på fire linjer?

Vi har boet der før og jeg kan anbefale både byen og hotellet...

Hvad med så med brügge??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-05-16 16:34
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-16 17:54

Tak igen katekismus,

jeg har nu booket to af dine anbefalede overnatninger i Brügge,
men i Alsace har Frau Bomberger kun to dobbelt værelser om torsdagen ikke om onsdagen,
så lige nu leder vi efter et nabo værelse, eller en overnatning mellem Brügge og Alsace?

Hvor kan I anbefale??
Og så lige hjemrejsen med en overnatning i et attraktivt område, helst også med vin, i Tyskland???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-06-16 17:13

Ud fra katekismus link har vi
booket 2 dage i Brügge på Hotel Martins Brugge,
men vi har ikke fået nogen skriftlig bekræftelse.

Er booking.com nogen der kun finder og anbefaler hoteller,
jeg har forgæves forsøgt at maile til dem?

Eller skal vi selv forsøge at kontakte Hotel Martins Brugge??
Det er jo rart at have en reservation i hånden når man ankommer en sen aften.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-06-16 19:55

Jeg har nu via Risskov bilferie fået den manglende overnatning i Alsace hos:
Au Loin D'or in Le petite Piere.

Frit oversat med mit begrænsede franske:
Bor vi hos den gyldne Løve hos lille Peter.

Nu mangler vi så kun en beskæftigelse på en booking.com reservation.
hos Martin Brugge i netop Brügge.

Sidste gang jeg overlader en reservation til via kandu,
men hvorfor kan vi ikke få en beskæftigelse fra booking.com?

Jeg tør ikke booke igen, måske skal vi så betale dobbelt?
Men vi har booket her hos Martin Brugge.

Kan man stole på en booking uden dokumentation fra booking.com
eller hvordan får vi denne fra booking eller Martin, eller??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-06-16 20:25

Beklager meget, at jeg ikke har været til stor hjælp.
Det er jo helt umuligt at forblive på kandu.
Konstant kommer beskeden, siden kan ikke vises....

Har du betalt? Kan du checke din bankkonto om beløbet er hævet.

Jeg prøver lige at se om jeg bliver klogere ved at Google lidt om booking.com

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 254 point
Dato : 03-06-16 20:36
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-06-16 09:45

Kører du lidt ned på siden, kan du se tekst i blå felter
Hvordan ved jeg om min reservation er blevet registreret?

Så snart du har gennemført reservationen, vises bekræftelsessiden. Denne side indeholder alle oplysninger om din reservation, herunder reservationsnummer og din pinkode, således at du kan få adgang til din bekræftelse på "Mit Booking.com". Derudover sender vi dig også en bekræftelse per e-mail med alle oplysninger om reservationen.

Fornuftigt valg, at du valgte igennem Risskov!

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-06-16 11:07

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-06-16 11:09

Lykkedes det?