/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Exportere alle mailkonti i Outlook
Fra : ppk
Vist : 243 gange
300 point
Dato : 25-05-16 11:29

Hej

Sidder og prøver på at Exportere alle mine mailkonti i Outlook på en gang !

Således at jeg kan Importere dem alle til en anden computer med Outlook og stadig i en og samme fil (*.pst)

Håber der er en eller anden der har en god ide til det

På forhånd tak for hjælpen.

PPK

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 310 point
Dato : 25-05-16 12:18

I stedet for export import, kan du finde pst dine gamle pst filer og kopierere dem til det sted hvor din nye outlook lægger sine pst filer. Det er langt hurtigere og nemmere.

Med de senere udgaver af outlook, skal du så bede outlook om at åbne dem .

Det går godt ihvert fal frem til outlook og med 2010. Senere udgaver har jeg ikke erfaring med, men det er vel værd at prøve.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 25-05-16 16:21

transor

Tak for tipset, men den henter altså ikke fra de 3 mail adresser Outlook læser

Den tager kun den første mail adresse samt undermapper

Jeg har jo som sagt 3 mailkonti den læser, så jeg prøvede så at hente noget der hedder Mail Navigator og håbede på den kunne læse min *.pst-fil således at jeg kunne se hvad den havde taget med inden inst. på den anden computer

PPK

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 10-07-16 16:06

Tak for svaret transor.