/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Nyhederne.tv2.dk
Fra : Lincoln1242
Vist : 431 gange
50 point
Dato : 17-05-16 22:40

Når jeg åbner artikler på siden, hvor der ofte er videoklip indlagt, så afspilles lyden fint, men selve videoen (billederne) kan ikke ses - der er bare sort skærm - hvorfor?

Jeg kan sagtens se videoer mv. på andre sites.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-05-16 22:50
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-16 02:25

Har du Adblock plus installeret? Den har tidligere drillet mig så der kun var en sort firkant hvor filmen skulle være, i øjeblikket kan jeg sagtens afspille de små videoer på TV 2 nyheder, filmen i linket herunder vises fint i Firefox på Windows 10, alt er fuldt opdateret og intet er afinstalleret:
http://nyheder.tv2.dk/tech/2016-05-17-drop-selfiestangen-til-fordel-for-denne-knap
det kunne være en hjælp for dem som forsøger at hjælpe dig hvis du fortalte hvilken browser du bruger og om der er tilføjelser installeret

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-05-16 09:27

Det er som o.v.n. beskriver at hvis du har adblock installeret kan du ikke afspille de små klip på tv2.dk. Jeg måtte også deaktivere adblock for at se klippene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-16 14:31

TV2 (Play) kræver at du har Silverlight installeret:

https://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-05-16 10:47
Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 19-05-16 23:14

Tak for svaret o.v.n.. (og bentjuul)

Det var AdBlock, der drillede :)