/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hjælp til printer der kan printe på dvd
Fra : ara
Vist : 850 gange
50 point
Dato : 16-05-16 17:46

Hej.

Jeg har en printer fra Canon ip7250 som er virkelig ustabil.

Jeg skal bruge en ny printer der kan printe på dvd skiver.

Har svært ved at finde nogen på nettet. Kan i hjælpe?

Den må ikke koste over 700 kr.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-16 17:57
Kommentar
Fra : ara

Dato : 16-05-16 18:03

Jeg kan ikke se at den kan printe på dvd'ere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-05-16 19:18

Tvivler på der er nogen som laver printere til alm. forbrugere der kan printer på DVD'er. Til gengæld ved jeg at kan man få printere der kan printer på klistermærker som man kan klister på DVD'er. A la denne: http://www.acoustica.com/cd-label-maker/

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 16-05-16 19:46

Der flere printere, der kan printe direkte på CD/DVD med speciel printbar overflade

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-16 19:47

Jeg har en ganske almindelig Canon blækprinter der kan printe på CD/DVD (som er beregnet til det).
Det er en Canon Pixma MG 5250, som dog ikke kan købes mere...............men der er da andre.

Ps. Jeg har printet på nogle stykker og det går fint.
Det foregår på den måde at skiven lægges i printerens medfølgende holder og så trækker Canon den selv ind og printer. Der følger også et label program med.

Her er en der kan.
http://www.befro.dk/shop/canon-pixma-ip7250-26501p.html?gclid=CNqA8_mS38wCFeTUcgodzCwBOw

Kommentar
Fra : ara

Dato : 16-05-16 20:07

Selvfølgelig kan man få en printer der kan printe på dvd.

@Eyvind, det er netop denne jeg har og det er rent l...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-05-16 20:34

Angående mit link: Klik på læs mere og rul ned, der finder du teksten i citatfeltet herunder
Citat
Fleksibel og brugervenlig
Et skråtstillet kontrolpanel og en LCD-skærm på 6,8 cm gør menunavigationen nem. Med dobbelte papirbakker kan brugerne vælge at bruge en bakke til A4-papir og den anden til fotopapir og nemt skifte mellem de to. Det er også muligt at udskrive direkte på egnede CD'er og DVD'er og på den måde skabe personlige covers.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-05-16 23:25

Jeg køber blæk hos Billigmedien.dk og det er billigst når jeg køber et helt sæt eller 2 sæt.

Ara - hvad er der i vejen med den du har.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 17-05-16 21:38

For det første har den altid lige fra starten af taget meget lang tid om at varme op når man vil udskrive. Der kan nemt gå 2-3 min hvor den sikkert renser partronerne og larmer af h til.

Nu kan den pludselig ikke udskrive mere.

Den kommer med en fejl der hedder B200.

Jeg har aldrig haft så dårlig en printer, så gider ikke bruge mere tid på at få den til at virke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-05-16 21:42

OK -

Kommentar
Fra : ara

Dato : 17-05-16 21:45

@o.v.n

Kan ikke finde det sted hvor der står "læse mere".

Kan finde et det hedder "vis mere" men her står der intet om cd/dvd.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 18-05-16 02:17

Der står altså Læs mere klik først på linket igen:
http://www.edbpriser.dk/all-in-one/epson-expression-premium-xp-630-id-11531547.aspx?q=dvd
Se så på billedet på Peecee lige under den røde pil:
http://peecee.dk/upload/view/459553
rul et godt stykke ned på siden efter at have klikket på Læs mere, der finder du teksten som er indrammet i rødt:
http://peecee.dk/upload/view/459552/full
sikke et besvær for at overbevise dig om at printeren kan skrive direkte DVD og CD, man skulle næsten tro at jeg får procenter for at få dig til at købe denne printer - jeg får intet jeg kender ikke engang printeren, det var kun et eksempel jeg fandt på EDB priser, der er flere printere i den søgning men ikke til under 700 kr.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-05-16 10:53
Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-05-16 19:49

Jeg har trykket på "bedste pris" og valg "vis mere".
Her står der intet om at den kan pribte på dvd.

Men kan godt se at den kan ifg. dit link

Men hvis den kan får du selvfølgelig point for dit fine svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-16 20:35

Hold lige øje med hvad blækket koster.

Kommentar
Fra : ara

Dato : 18-05-16 22:38

Nøj der er blækket godt nok dyrt til Epson ift. Canon

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-16 10:16

Altså - når jeg vil købe en printer, starter jeg med, at kigge hos billigmedien .
http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder

Og så under bundles for, at se om det kan købes i bundter.
http://www.billigmedien.de/index.php?page=pi&l1=13&l2=63

Så kan jeg se om de har blæk til en god pris.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-05-16 10:37
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-05-16 11:43

Og her købes blækket til din nye Canon Pixma ip 7250
http://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1814

Kommentar
Fra : ara

Dato : 19-05-16 18:56

Under alle omstændigheder bliver det aldrig Canon IP 7250 der kommer indenfor her igen.

Den har aldrig virket ordenligt.

Men jeg må lede videre efter en printer.

Kan se at der er flere steder de ikke har uoriginale Epson 630'eren.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-05-16 01:04
Kommentar
Fra : ara

Dato : 21-05-16 11:03

@katekismus.

Der er kun en tilbage i Elgiganten af denne model, og desuden er partronerne jo ikke billigere til denne model-

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 07-06-16 10:21

Fik du dig en printer?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 07-06-16 16:12

Jeps og det blev en Epson Expression Premiu Xp-630.

Har dog ikke fået sat den til endnu.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 07-06-16 16:12

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-06-16 23:35

Tak for accept, jeg håber du bliver glad for din nye printer, jeg har selv en Canon printer som jeg er godt og grundig træt af, jeg plejer at bruge printere fra HP og det er også sådan en jeg har nu som min standardprinter, nu står Canon printeren i reserve