/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Flyradar 24.
Fra : Mosebaek
Vist : 1024 gange
200 point
Dato : 15-05-16 18:43

Daw!!

På min kære gamle stationære HP / Win XP, virker

https://www.flightradar24.com/56.16,6.99/7

...ganske udmærket. Men, på bærbare Win 7, er der en, ca. en tomme bred sort bjælke, på skærmen.
Den fylder næsten en fjerde del af skærmen. Meget irriterende. Hvordan fjerner jeg den. Synes jeg har prøvet alt.

M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-05-16 18:56

Er det så'n en bjælke?
http://peecee.dk/upload/view/459481

Den kan købes væk, det er reklame, og hvis du har en add-blocker på kommer der en besked!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-05-16 18:58

Dette skulle ha' været med
https://www.flightradar24.com/premium

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-16 18:59

Køb et viskelæder.........................altså et blækviskelæder.

Eller hiv muldvarpen op af lommen.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-05-16 20:20

Citat
Er det så'n en bjælke?
http://peecee.dk/upload/view/459481

Nemlig !! Jeg har AdBlocker på begge komputerer. Samme version af flyradar. Men på XP`en ingen problemer. På win 7 plejer der at være noget nedtælling i sekunder, og så forsvinder den. Men sådan er det ikke længere.

Citat
Eller hiv muldvarpen op af lommen.

Helst ikke, da jeg er en dårlig betaler. Det ta`r mit gode humør.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 15-05-16 20:28

Prøv at slå adblocker fra på den side, måske det virker, jeg har den sorte bjælke og efter lidt tid står der at de kan se jeg bruger adblocker, og så tæller den ned fra 20 sekunder, så kan jeg "Hide ads"!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-05-16 20:34

Jeg får lov at kigge på i 30 min.........................og så skal skærmen bare opdateres (F5)
Jeg kører win 8.1 lige nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-16 22:48

Ingen bjælke af nogen slags her Windows 10 med Firefox men efter nogen tid kommer der en besked om at min gratis kig er udløbet, måske en halv time det er sjældent at jeg er så længe på siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-05-16 22:50

Adblock plus er slået til i Firefox og har altid været det så det kan ikke være forklaringen på en sort bjælke

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-05-16 23:43

Skal måske lige præcisere:

På stationære med Win XP bruges Firefox. Og flyradar ses uden problemmer. Og uden tidsbegrænsning. Dog en opdatering, hvis jeg har lagt den ned, i længere tid.

På bærbar med Win 7 bruges Internet Explorer 11. Her er fænomenet, med den brede sorte bjælke. Helt neutralt, uden indhold af nogen art.

Har prøvet med og uden blocker. Klik og højreklik reageres der ej heller på. Mystifiso.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-05-16 23:52

Prøvede lige med Google Chrome (Bærbar) Så virker det lige så godt som på XP`en.

Så det har noget at gøre med, hvilken Browser der bruges....mærkværdigt.

M.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 22-05-16 18:54

Det er en kendt sag, at den kører bedst på Firefox

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-07-16 11:55

Er det så'n en bjælke?
http://peecee.dk/upload/view/459481

Den kan købes væk, det er reklame, og hvis du har en add-blocker på kommer der en besked!

Dette skulle ha' været med
https://www.flightradar24.com/premium

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-07-16 18:10

Tak for svaret Klaudi. Din løsning hjalp.

VH. M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-08-16 20:36

velbekomme