/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Gps til mobil iphone
Fra : nosunshine5
Vist : 328 gange
100 point
Dato : 13-05-16 13:40

Jeg har ladet mig fortælle jeg kan Down loade en app som jeg kan bruge som gps på mobil tlf
.Så jeg ikke behøver bruge data tid og dermed penge på at bruge

Da den går på gps nettet
Skal bruges uden for Europa også

Jeg søger et link der er til at hente og gerne gratis.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-05-16 13:48

Er du sikker på, at din gps funktipn bruger data, for det gør min ikke.
Prøv at slå data fra og se om din GPS virker.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-05-16 16:03

Du udtrykker dig lidt kantet.

Der er ikke noget som hedder GPS net.

Din telefon har indbygget GPS , og du kan uden brug af anden data se koordinaterne.
men i praksins er det meget bedre at få vist placeringen på et kort.
Man kan brugee er internetbaseret kort, som altid er a jour, og som indeholder en mængde andre data, som f.eks køreplaner. Men det koster en stadig opdatering af kortet, og dermed dataforbrug på internettet. Det kan være ret dyrt i visse lande.

Den anden mulighed er at downloade et kort over det område man skal til. Det kan gøres på nettet hjemmefra eller et sted undervejs, hvor man har gratis internet.
Et af de bedre af den slags er maps.me
Husk at downloade området hjemmefra. Din telefon har ikke plads til detailkort over hele verden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-16 16:08

Kender ikke til Iphone - men her er et par der virker OFFLINE/ uden at bruge data, af dem på siden har jeg selv brugt Navmii og det er et af de bedste som er gratis:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=free+iphone+gps+offline

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-16 16:10

http://navmii.com/
Du kan installere lande som du vil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-05-16 16:13
Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 12-06-16 14:44

Tak for svaret mig-selv.

Det blev hentet og indstaleret fik jeg at vide. :)