/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Foto af angribende kronhjort søges
Fra : vith
Vist : 385 gange
500 point
Dato : 13-05-16 12:30

Er der en, der har et foto af en angribende kronhjort?

Jeg har planer om at male et maleri, hvor jeg gerne vil have, at det ser ud som om kronhjorten angriber beskueren. Det skal altså ikke være et foto fra siden, men skal se ud som om den angriber kameraet.

Er der en, der evt. har et udstoppet hoved og kan tage et foto fra "den rigtige" vinkel?

Jeg har ledt på google, men ikke fundet noget.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-05-16 13:21

ww.jensensafaris.com/Landsbytossen.htm

Kan du ikke bruge den her opstilling, ham er der angreb i

Mvh
BW

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-05-16 13:33
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 13-05-16 13:33
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-05-16 13:42
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-05-16 13:47
Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-05-16 14:15

Betterwisser - fedt foto, men for uhyggeligt til at have et maleri af motivet hængende i stuen

Kommentar
Fra : vith

Dato : 13-05-16 14:35

Tusind tak for hjælpen

Det var ikke en brølende, men angribende hjort jeg skulle bruge, og det lykkedes mig at finde en i rigtig vinkel i linket fra mig-selv. Den havde så ikke lige en stor opsats (eller hvad de der horn hedder), men der kunne jeg så kombinere med nogle flotte fra katekismus' links.

I får derfor point begge to - katekismus, jeg laver nyt spørgsmål til dig så

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 13-05-16 14:36

Tak for svaret mig-selv.