/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vedr. Bilkamera TrueCam A7
Fra : 2100
Vist : 272 gange
100 point
Dato : 10-05-16 17:04

Hej. Er der nogen som kender til bilkamera TrueCam A7. Jeg kan ikke få kontakt med den gennem UBS til PCen. Kan ikke vise filerne. Jeg bruger windows 7.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-16 17:33

Er der ikke en indstilling i kameraet hvor du kan sætte den til Disk Drive

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 10-05-16 18:09

Den viser udmærket drev i stifinder, men kan ikke åbne mappen da den siger der er fejl eller fil beskadigt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-05-16 18:17

Citat
Er der ikke en indstilling i kameraet hvor du kan sætte den til Disk Drive

Har du prøvet at tænde/slukke mens det sidder i stikket.

Har selv et par ´bil´ kameraer og de kan også finde på at brokke sig, prøv en anden usb port - gerne en usb3 der er hurtigere.
Og der er vel optagelser på det/ og kortet er vel formateret i selve kameraet og ikke på en pc

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 17-07-16 13:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål