/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Antivirus på MacBook Pro
Fra : kondivand
Vist : 324 gange
50 point
Dato : 01-05-16 13:37

Jeg har lige købt en MacBook Pro og har fået startet den op, og gået på internet via Safari. Er der nogen der ved, om der er indbygget virusbeskyttelse på samme måde som en Iphone. Hvis nødvendigt med virusbeskyttelse er der så nogen der kan anbefale noget - gerne gratis. Der står ikke noget i pakken om, at der f.eks. er gratis 30 dages beskyttelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-16 16:26

Prøv at kigge i app store, du kan vist godt bruge din iphone profil.
Der er vist en AVG og bitdefender og zonealarm - som jeg kan se det fra min iphone.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 01-05-16 18:53

Det bedste ifølge diverse test er Kaspersky til en MAC. Jeg bruger det selv.
http://www.kaspersky.com

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 25 point
Dato : 01-05-16 19:24

Zonealarm bruger Kaspersky´s "motor" som jeg er orienteret.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 13-05-16 12:08

Tak for svaret Eyvind.