/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Misbrugt mailadresse....
Fra : Gin
Vist : 268 gange
100 point
Dato : 28-04-16 12:46

Hvad gør man, når ens mailadresse bliver benyttet af en hacker og sender mail til ens mailadresser i kontakt listen. Mine venner får nogle uforståelige mails fra mig, som jeg ikke har sendt. Jeg har skrevet til dem, at når de modtager disse, skal de hurtigt smide dem ud, uden at åbne dem. Hvad kan jeg ellers gøre??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-16 13:22

Skift koder..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-04-16 13:25
Kommentar
Fra : Gin

Dato : 28-04-16 18:13

Hvorfor og hvordan hjælper det at skifte koder???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-04-16 21:13

Citat
Hvorfor og hvordan hjælper det at skifte koder???

Så skal vedkommende til at hacke den igen...

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-04-16 09:29

Forbrugerrådet Tænk!

Man får rigtig meget godt, nyttigt information her, og det kan betale kontingentet.

[B]LIGE NU[B findes denne artikel:
Dine mails indeholder sikkert mange personlige oplysninger - så hvis den bliver hacket, er det vigtigt at få kontrollen tilbage hurtigst muligt.
Læs her, hvad du skal gøre, hvis din mail er blevet hacket.

Mvh

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 29-04-16 09:30

Ovenstående kiksede lidt.

Lige nu findes denne artikel

Dine mails indeholder sikkert mange personlige oplysninger - så hvis den bliver hacket, er det vigtigt at få kontrollen tilbage hurtigst muligt.
Læs her, hvad du skal gøre, hvis din mail er blevet hacket.