/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til instalering af programmer.
Fra : ara
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 25-04-16 12:47

Hej.

I forbindelse med at jeg har hentet windows 10 og formateret min pc, er der to programmer jeg ikke sådan lige kan finde ud af at hente.

Måske i kan hjælpe?

1. IMGBURN. Her får jeg en eller anden sikkerhedsadvarsel, så jeg ikke kan installere programmet.

2. Jeg købte i sin tid en licens til Tunebite audials 10. Jeg kan dog ikke finde 10'eren mere på nettet. De er nået til 16. Men så skal jeg vel til at købe ny licens igen eller hvad?

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 25-04-16 12:58
Kommentar
Fra : ara

Dato : 25-04-16 13:36

Tak.

Det første link virker ikke rigtigt for mig. Når jeg klikker på det og vælger nr 7 på downloadlisten kommer mit virusprogram frem og blokerer.

Audials fik jeg til at virke med dit link - Tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-04-16 14:07

Måske er der noget med dit Antivirusprogram der fejler, mit Antivirusprogram (Bitdefender) fortæller ikke noget når jeg vil downloade programmet...

Du kan jo vælge at overhøre advarslen fra dit Antivirusprogram (nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad det hedder)

Kommentar
Fra : ara

Dato : 25-04-16 14:23

Det er AVG

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-04-16 14:45

Det kan man altså ikke altid regne med - det er nok det man kalder falsk positiv...

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 25-04-16 18:12

Det er Adware (Opencandy) som er lagt ind af udvikler i Installer til programmet
Bitdefender advare ikke om dette.
Hvis du ikke selv kan siger nej til alt Adware, så hent 2.5.0.0 hvor det ikke er med
http://www.videohelp.com/software/ImgBurn/old-versions

Kommentar
Fra : ara

Dato : 25-04-16 20:07

Jeg hentede den, men måtte deaktivere AVG'en imens.

Men er adware ikke "snavs"?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-04-16 01:24

Citat
Men er adware ikke "snavs"?
jo men du kan nemt fjerne Opncandy og andet med Malwarebytes Antimalware, den gratis version er lige så god som betalings udgaven til at finde og fjerne snavs:
https://www.malwarebytes.org/antimalware/
husk at fjerne markering når du får tilbudt at starte en gratis prøveperiode til sidst i installationen

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 26-04-16 20:08

Tak for svaret marken84.