/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke rette profiloplysninger.
Fra : molokyle
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 06-04-16 10:50

Jeg har gentagne gange været inde for at rette i mine profiloplysninger her på kandu.dk.

Det har jeg gjort tidligere ca. een gang om året, f.eks. ved opdatering/angivelse af min alder.

Nu får jeg bare en fejl:

http://kandu.dk/pageerror.aspx?aspxerrorpath=/UserEdit.aspx

..men jeg kan ikke, som når den samme fejl opstår dagligt, bare trykke browserens 'tilbage' knap ..og opdatere siden. Det må jeg ellers 'normalt' måtte gøre ved mine kommentarer i spørgsmål.
..men det har såmen stået på i årevis, så dét har jeg vendet mig til
Har I problemer med at opdatere jeres profil?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-16 11:39

Citat
Har I problemer med at opdatere jeres profil?
Nej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-16 11:46

Jeg har fjernet V her:
[ ] tillad at sende private indlæg..............det har den accepteret.
Om det virker kan du lige afprøve.

Jeg er jo ikke superbruger og kan derfor ikke ret meget andet.
Jeg tør ikke teste med mail-adresse og password.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-16 13:11

Så er der kommet V igen.
Altså jeg kan rette i min profil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-16 13:20

Nåeh.. men for øjeblikket modtager jeg heller ikke mails fra Kandu. Heller ikke om dette spørgsmål.

..og; kan stadig ikke 'rette' i mine profiloplysninger !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-16 13:29

Eyvind ->
Citat
Jeg har fjernet V her:
[ ] tillad at sende private indlæg..............det har den accepteret.
Om det virker kan du lige afprøve.

Prøvet ...og det virker. Det er selve profiloplysningerne jeg ikke kan rette:

Profil -> Ret profil -> afsnittet; Superbrugerdata (Her har du mulighed for at ændre dine superbruger data. ) ... + tryk [Send]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-16 17:35

Jeg kunne rette mit navn mv. i superbruger data....

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-16 18:07

molo, der er ikke plads til mere i din profiloplysning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-16 22:39

Ans -

Det er dagens joke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-16 22:45

Nu får jeg for resten ikke mail om spørgsmålet.

Hvad er det nu damen hedder ................... nem-- et eller andet.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-04-16 01:05

Citat
Nåeh.. men for øjeblikket modtager jeg heller ikke mails fra Kandu. Heller ikke om dette spørgsmål.

Det gør jeg faktisk heller ikke - det kan være de ikke sender mail ud længere...?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-16 02:03

Det gør jeg heller ikke, men jeg har også frameldt mails

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-16 06:57

ans -> Mon ikke jeg kan presse et ord eller to mere ind?
Nå, men det er også ligegyldigt nu. Jeg har glemt hvad det var jeg ville opdatere
Hov, nu husker jeg! Det var jo et motto mere i rækken:

Man skal blande sig. Ikke mænge sig.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-16 10:29

Sidst jeg rettede på min profil, tog det 1½ dag før det trådte i kraft - og har du prøvet at rette flere gange, er der måske gået ´panik´i det hele.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-16 10:31

Man kunne tro at visse ting her på siden ikke er automatiseret og skal rettes manuelt.

Og hvorfor er siden så hamrende langsom om natten, med fejl som på dit link.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 08-04-16 08:06

Tanken strejfede mig faktisk ans
Nåeh... men nu vil jeg vente med at prøve igen til der kommer mails. Der plejer at gå lidt over en uge inden de vender tilbage ...og det sker oftest over en week-end.
Nu ser vi...
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-16 20:58

Nu ved jeg hvad damen hedder----------------Miss Nemesis.
Jeg skulle aldrig have rettet i den profil, bare for at teste.............nu får jeg nemlig ingen mail overhovedet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-04-16 06:49

Så kom der mails
På tirsdag retter jeg mine profiloplysninger ...hvis det kan lade sig gøre?

Da bliver jeg et år ældre ..igen.

</MOLOKYLE>