/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
udskrivning
Fra : scj
Vist : 364 gange
500 point
Dato : 06-04-16 10:49

hvordan udskriver man markeret tekst i windows10?
jeg får udskrevet hele siden hver gang jeg prøver at udskrive den markerede tekst.
mvh. søren

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-04-16 11:52

Du kan bruge klippeværktøjet, og gem som og lægge det på skrivebordet.
Derfra kan det udskrives.

Klippeværktøjet findes her:

Klik på windowstasten > skriv kli > klippeværktøjet vises nu i det lange vindue.
Højreklik så på det viste "klippeværktøj" og vælg evt. "tilføj til proceslinjen"

Nu har du det altid lige ved hånden.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 06-04-16 16:44

Det må være et spørgsmål om din pronter kan kapere at det kun er markeret tekst der skal udskrives. Har du mulighed for at markere teksten og bruge inverter i redering og udskrift.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 500 point
Dato : 06-04-16 21:15

Fra Chrome:
Markér den tekst du vil have udskrevet
Tryk Ctrl+P
Vælg flere indstillinger
Markér "Kun det markerede"
Tryk "Udskriv"

Fra IE
Tryk Ctrl+P
Markér "Markering"
Tryk "Udskriv"

Mvh
CiViC

Godkendelse af svar
Fra : scj

Dato : 07-04-16 07:06

Tak for svaret CiviC.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-04-16 00:41

Velbekommen