/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Mac - Word - blanke sider
Fra : jansler
Vist : 197 gange
200 point
Dato : 02-04-16 13:54

Hej

Når jeg åbner et worddokument er det blankt, selvom jeg i pre-visningen tydeligt kan se hele teksten. Jeg har prøvet at gennem med et nyt navn, men med samme resultat.

Hvad er galt? En der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-04-16 14:54

- du sidder vel ikke og kigger på en blank side 2? Det kan snyde nogle gange... God weekend

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 15-04-16 07:07

- Nej der er kun en side og jeg kan tydelig se alt hvad der er skrevet incl. billeder m.m., men når jeg åbner, så er siden blank