/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tv blinker
Fra : tjalfe2625
Vist : 350 gange
35 point
Dato : 31-03-16 19:38

Har en Ca 2 år gammel Samsung fladskærm som pludselig blir sort skærm i 1-2sek også kører det videre også lige pludselig sker det igen... Nogle der har en ide til hvad det kan være....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 07:53

Dårlig ´trafo´ / kondensator

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 01-04-16 11:53

er det på tv kanal eller er det via hdmi stik kunne evt være et dårlig kabel som har fået et knæk

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 35 point
Dato : 01-04-16 14:29

Det er en fejl der går igen på Samsung tv'er .Det er let og billig at lave. Ca.8 kr. For en ny kondensator.du kan lave det selv hvis du kan lidt med hendene. Det er en billig kondensator som Samsung har brugt på tvene.Det står en masse om det på nettet,bare søg på "Samsung tv kondensator".Mener også at det er film på youtube om hvordan du skifter den.
Alimak

Godkendelse af svar
Fra : tjalfe2625

Dato : 05-05-16 19:10

Tak for svaret alimak.