/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Pengehajer
Fra : omahexen
Vist : 590 gange
200 point
Dato : 31-03-16 19:38

Jeg bliver hver måned trukket for et beløb fra min konto.Jeg aner ikke,hvad det er,og hvordan jeg har rodet mig ind i det.Jeg har talt med banken,men hun mente ikke at hun kunne gøre noget,kan det være rigtigt ? Firmaet hedder Moshgame com.Er der en der ved bedre besked end banken ?

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 31-03-16 21:12

Du har jo nok selv googlet synderen- og det er åbenbart det , de er - så, hvis du ikke selv har set f.eks. denne hjemmeside, så måske den kan hjælpe dig på vej

http://malwarefixes.com/how-to-remove-moshgame/

det vil selvfølgelig være interessant at følge din videre vej mod løsning.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 31-03-16 22:51

Citat
Er der en der ved bedre besked end banken ?
Ikke andet end, hvis du siger til banken, at der ikke skal betales mere til dem, ja så skal banken stoppe med at overføre penge. Længere er den ikke. Det er ikke banken der bestemmer hvilke regninger der skal betales, det er såmænd dig selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 07:59

Citat
Jeg bliver hver måned trukket for et beløb fra min konto.

Man kan så undre sig over at du først opdager det nu.. hvis det har stået på i flere måneder.
Og du må have oplyst om dine kontokort siden de kan hæve penge.
https://moshgame.com/subscriptions
Citat
Slut dig til vores tilfredse kunder og begynd at spille I DAG.

Udfyld vores hurige tilmeldingsblanket og begynd at nyde vores spil med det samme!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-04-16 08:02

NB er det svindel, så snak med banken om problemet, der er gode chancer for at få pengene igen

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 01-04-16 10:17

MoshGame kan trænge ind i dit computersystem, når du downloader og installerer et freewareprogram fra internettet. Når du f. eks downloader og installerer en PDF generator eller media player, er der risiko for, at MoshGame vil blive tilføjet dine browsere. Det er grunden til, at du altid skal være meget opmærksom på installationsprocessen ved freeware og din computer altid skal være beskyttet med et pålideligt anti-malware software.

Læs mere her: http://www.malwarerid.dk/malware/moshgame/

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 02-04-16 08:26

Tak for svaret Stouenberg.