/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
flytte alle mails til en anden konto
Fra : johnnyBP
Vist : 362 gange
65 point
Dato : 21-03-16 11:31

Jeg har en gammel yahoo mail konto jeg ønsker at nedlægge. Men først vil jeg have alle mine mails flyttet til en anden konto jeg har hos one.com.
Jeg kan videresende dem enkeltvis, men der er flere hundrede, så jeg efterlyser en metode der er simpel også selv om det skal foretages af flere gange.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 32 point
Dato : 21-03-16 14:23

Du sætter et lokal mail program (som Outlook eller Thunderbird) op mod begge, kraver dog det nye sted supportere IMAP

https://www.youtube.com/watch?v=_gV16vCv96k

Godkendelse af svar
Fra : johnnyBP

Dato : 10-06-16 12:57

Tak for svaret JegErHer.
Dit svar var så kortfattet, at det først var efter at jeg selv nåede frem til samme løsning, at jeg fandt ud af hvad du mente.
Men svaret var rigtigt derfor vinder du alligevel.