/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Inger gabrielsen (1898-1977)
Fra : bodillouise
Vist : 622 gange
500 point
Dato : 09-03-16 21:43

Jeg har fundet malerier og tegninger der er malet af Inger gabrielsen.
De er malet i perioden 1910-1930.
Nogle af dem har desværre fået lidt fugt/vand samt lidt ødelagte i kanten.
Er hun en kunster som kunne være spændene at kigge nærmere på ?
Kan man få sådan nogle ting vurderet omkring Slagelse området (er hele grøn på dette område hvem man kontakter mm)

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 09-03-16 22:03
Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 09-03-16 22:16

Tak for info, hun har godt nok være lidt omkring.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-16 15:17
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-03-16 16:14

Ja, men ikke hos Lauritz, de sælger kun billigt,
hvis du skal have ordentlige priser for kunst, så Brun Rasmussen.

Ellers se her:

http://www.bing.com/search?q=%2Bkunst+%2B%22Inger+gabrielsen%22&go=Send+foresp%C3%B8rgsel&qs=ds&form=QBRE

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 25-03-16 21:17

Jeg har fundet et par billeder på nettet der er sat til salg til 4-5000 kr. ??
Ville gerne vide lidt mere om hende. Har læst under linket modersvilje har sent. Er der andre steder man kan finde oplysninger om hende ?

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 17-04-16 11:01

Slet ikke flere, der kan komme med nogle gode ideer