/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
sæt op til trådløst net HP 2570
Fra : steenandreasen
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 29-02-16 10:29

Jeg skal sætte en HP Photosmart 2570 op til trådløst, jeg han ikke finde hvor på menuen hvor jeg skal kode netværket ind.
Er der nogen der ved noget om dette.
VH
Steen A

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-16 11:05

Ok du har en kode til routerren.

Win 8/8.1 og 10
Jeg går ud fra at det trådløse net på computeren
Klik på den lille trappe nede til højre
Flytilstand skal være slået fra
WIFI skal være slået til
Klik på din router - det er den med flest lysende trappetrin
Vælg tilslut - og nu vil den spørge efter koden
Sæt hak i tilslut hvergang.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 29-02-16 12:01

Det er cirka et år siden jeg fik en HP printer tilsluttet et trådløst netværk så beskrivelsen er ikke helt nøjagtig:
Tænd printeren og tryk på pil ned flere gange indtil der står netværk i displayet, tryk på OK og følg guiden med piltasterne indtil du skal skrive nøglen (kodeordet) skriv nøglen og tryk på OK.
Så skulle printeren være på netværket og først nu skal du installere driver og anden software på computeren, har du Windows 10 behøver du ikke installere noget Windows finder selv printeren og installerer nødvendige drivere

Godkendelse af svar
Fra : steenandreasen

Dato : 29-02-16 13:56

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-02-16 14:53

Ha ha - jeg læste vist ikke spørgsmålet...........