/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
glemt kodeordet til pop3
Fra : henningolesen
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 14-02-16 00:06

hej..
jeg fik vrøvl med min pc, pludselig ville den ikke åbne Google Explorer, Crome eller mit mailprogram Thunderbird, måtte til at finde en anden pcmed w8.1, nu kan jeg ikke bruge Thunderbird før jeg har indtastet mit kodenavn til pop3, det har jeg ikke fået noteret i min samling af kodeord, så ???? er , hvor finder jeg det kodeord, har forsøgt med mange muligheder men ingen du'r..
mvh henning

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-16 00:26

Det er sikkert annulleret som alle dine tidligere spørgsmål

Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-02-16 01:13

Et kodeord er for at sikre at ingen andre kan misbruge din mail. Derfor kan man ikke regne det ud
Gå ind på hjemmesiden for din udbyder med mail. så kan du sikkert få sendt en ny kode til din mobiltelefon, hvis du har opgivet dens nummer, da du etablerede postadressen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-02-16 11:04

De fleste mail-adresser kan levere/nulstille nyt kodeord.
Men det kræver at du har lavet en "nødindgang" da du oprettede den mail.

Hvad er efternavnet på den mail
@mail.dk
@hotmail.com
@gmail.com
eller hvad.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 14-02-16 12:14

Måske du kan bruge noget fra denne side: http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=5899

Clou

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-02-16 12:34

Citat
pludselig ville den ikke åbne Google Explorer, Crome eller mit mailprogram Thunderbird,

Sikker på din maskine ikke er blevet hacket?

Du kan finde (burde) den gamle kode, på den gamle maskine med SIW
https://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 14-02-16 14:33

hej..
tak for svarene, især tak til MARKEN84, fint at markere dig selv , som hørende hjemme ude i 27ende Kartoffelrække
Mozilla er eller var desværre ikke til nogen hjælp........

mvh
henning

Kommentar
Fra : dk

Dato : 14-02-16 15:22

hvis TB virker på din gl pc så

åbn TB >>funktioner >indstillinger >sikkerhed >gemte adgangskoder >vis adgangskoder

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-16 15:28

Citat
tak for svarene, især tak til MARKEN84, fint at markere dig selv , som hørende hjemme ude i 27ende Kartoffelrække

Hvad mener du med det din ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-02-16 16:30

Henning - da du hellere vil skælde ud end, at deltage i dit eget spørgsmål, hopper jeg fra igen.

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 14-02-16 23:58

hej
TAK til dk.-- der fandt jeg godt nok kodeordet, det havde jeg faktisk forsøgt mig med, men uden held , og i grunden burde man vel have kunnet oplyse mig om den mulighed da jeg havde fat i Mozilla's forum....

TIL MARKEN84, DU MÅ GODT NOK VÆRE LANGSOM OPFATTENDE, ELLER TOM ØVERST OPPE
hvis ikke du har fattet noget endnu..---
nu er der i øvrigt ikke så mange ??? fra mig, lige til orientering

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-02-16 11:58

- mere orientering:

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   5
- Slettede   0
Ialt   6

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-02-16 12:27

Tak skal du have Stouenberg -

henningolesen er åbenbart mere fatsvag end først antaget...