/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Find forsvundne tlf.nr. på Google-konto?
Fra : cristian2
Vist : 379 gange
140 point
Dato : 08-02-16 19:42

Jeg har mistet mine telefonnumre i min android smartphone. Jeg skiftede simkort og mente at telefonnumrene var kopieret over på telefonen. Det var de så ikke (det gamle simkort blev smidt ud.) Alle mailadresser (over 1000) er imidlertid på telefonen, men ingen telefonnumre. Jeg kontaktede Huawei, som tjekkede om de skulle ligge et andet sted på telefonen. Desværre. Men han sagde, at det var muligt at hente dem eller genetablere dem via min googlekonto. Det ved jeg ikke om er rigtigt. I al fald ved jeg ikke hvordan man gør. Jeg var inde på min konto og kunne umiddelbart ikke finde det sted hvor jeg skulle kunne hente telefonnumrene som hidrørte de forskellige mailadresser.

Er der nogle der kan hjælpe mig videre herfra?

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 140 point
Dato : 08-02-16 22:05

Hvis du har gemt numre på din Google konto kan det nemt kontrolleres.
På en computer logger du ind på din google konto og checker om numrene er her.
https://mail.google.com/mail/u/0/#contacts

Hvis de er, synkroniseres de automatisk med din telefon hvis den er opsat med din Google konto.

Men jeg er bange for at du nok havde gemt numrene på simkortet, og så er de mistet.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 22-02-16 17:29

Tak for svaret EXTERMINATOR.