/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
! God Nyhed, eller ?
Fra : ElvenaR
Vist : 380 gange
11 point
Dato : 02-02-16 14:47

Er det Politik, Erhvervsliv, eller hvad ?

Velkommen tilbage til DK, Marius ... (y)
*
http://aoh.dk/artikel/marius-kommer-atter-til-danmark

God Nyhed, eller hvad ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-02-16 14:57

GOD NYHED!

Jeg kan slet ikke forstå, at Dk udviser folk der kan bidrage positivt til vores land, fordi de har begået bagatelfejl.

For nogle år siden var der anden åndssvag sag, en etner havde ved et uheld sat ild i sin hækken ved hans hus, det gav en bøde, der gjorde han ikke kunne blive dansk statsborger!

Det blev såvidt jeg husker ændret efterfølgende, men er endnu et eksempel på, at vi er så bange for at behandle folk forskelligt, at alle bliver behandlet lige dårligt

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 02-02-16 15:04

Er hækafbrænding forbudt?
MV2

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 21 point
Dato : 02-02-16 15:06

Ja selvfølgelig er det en god nyhed.
Marius er til gavn for Danmark - og jeg håber, at Danmark er til gavn for ham.
Marius skulle aldrig ha' været udvist, men regeringen vil hellere satse på voldsmænd, voldtægtsforbrydere, pædofile, og........... sæt selv ind........................................................

..........................................................................................................................................

............................................................................................................................................

..........................................................................................................................................

........................................................................................................................Håber der var plads nok.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-02-16 15:08

Citat
Er hækafbrænding forbudt?

Ja, uagtsom omgang med ild er strafbart

http://hsfo.dk/article/20150927/ARTIKLER/150929173

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-02-16 16:19

Er helt på linje med vagnr & Kaptajn-Tommy. Når vi endelig har en udlænding, med ben i næsen, og godt begavet, skal det selvfølgeligt påskønnes. Håber han får dansk statsborgerskab.

I modsætning til kamelskubberne, der koster de danske skatteydere formuer.

Velkommen igen til Danmark, Marius.

M.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 22:47

T*A*K for jeres deltagelse ...

Svært at vælge ...

Men det skal jo gøres ...

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 02-02-16 22:48

***** _Tak for svaret Kaptajn-Tommy ....

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 03-02-16 15:25

shukraan ll niqat..!