/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vedr. Viber.
Fra : AnneKan
Vist : 287 gange
25 point
Dato : 01-02-16 23:02

Jeg har hørt om noget mobiltelefoni, en app, som hedder Viber og sku være gratis.
Nogen herinde, som kender det og som kan fortælle, om det kan bruges til at ringe gratis mellem Thailand o.g Danmark?.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-02-16 23:22

Ifølge det jeg læser skal appen være installeret på begge telefoner.
Men intet er gratis da der er dataforbrug.

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 01-02-16 23:22

hej

viber er ikke gratis som sådan. med mindre du har wifi til rådighed som man også betaler for et sted jo men du kan ringe over netværket derved ordet gratis kommer fra. du henter blot appen og får tilsendt en bekræftelses kode til din telefon og så er du igang meet enkelt vi sømand bruger den til og snakke med vores koner og børn

så hvis du mener gratis ved og bruge internet så er den gratis og vil fungere modparten skal selvfølgelig også har wifi/internet

mvh sømanden

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-02-16 23:25

Kender den ikke, kiggede lige på den og ja det ser ud til at være gratis, det er dog begrænset hvad den kan køre på.

Skype er også gratis og den virker på næsten alt, telefoner, computere, fjernsyn, spillekonsoller, næsten alt der kan gå på nettet.
http://www.skype.com/da/

Kommentar
Fra : clou

Dato : 03-02-16 14:36

Jeg bruger Viber og har brugt det længe - taler gratis med mit barnebarn 1 gang ugentlig - han er Udvekslingsstudent i Brasilien, det fungerer perfekt!

Clou

PS: jeg er modstander af Skype - som sikkert også er et godt alternativ

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-02-16 14:54

Den er go' nok. Viber appen er gratis.
Den skal som sagt være installeret på begge telefoner, den kan bruges over WiFi og mobilt bredbånd. Det eneste der kan komme til og koste noget er, som også allerede er sagt, dataforbruget.