/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Erfaring med Samkørsel/Go More.
Fra : AnneKan
Vist : 235 gange
25 point
Dato : 01-02-16 19:31

Hej.Jeg er en kvinde på 53 år. Jeg har brug for at vide, om nogen har erfaring i, at bruge denne tjeneste som passager?. Overvejer det selv, men er ikke rigtigt tryg ved, at sku køre med en helt fremmed person.

Kommentar
Fra : spiren

Dato : 01-02-16 20:42

hej

jeg har kørt med rigtig mange og haft mange med.
det fungerer rigtig godt og jeg har aldrig haft nogle ubehagelige typer med + man kan se et billede af person inden man tager med dem og så må man jo vudere selv men har god erfaring med dette

mvh den rejsende mellem kbh og aalborg jævnligt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-02-16 20:45

Kører/te kun sammen arbejdskammerater, der tilbød et lift - den nye form for den slags trafik/hjælp kender jeg ikke, og vil for den sags skyld heller ikke bruge eller tilbyde til andre.

Citat
men er ikke rigtigt tryg ved, at sku køre med en helt fremmed person.

Så lad være - det man spare af udgifter? kan hurtigt blive et mareridt uden lige...for begge parter.

Og er du endelig med på dén, så optag første/ par gange på video/lydoptager på mobilos, den behøver ikke være ude og/optage filme alt - det er trods alt en lille ? nødhjælp..

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 02-02-16 08:29

Jeg mener,at det burde forbydes,prøv at tænk på,hvor meget de lovlige taxiselskaber mister,chaufførerne skal jo også tjene penge,og hvordan ser det ud med forsikring ved evt.uheld ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-16 00:57

Bryder mig ikke om at det skal være på ´nettet´ mellem venner er det OK, da man burde kende dem.

Tvivler på at Taxa/ Bus kørslen lider skade?

Blev selv samlet op for et par år siden, af en flink dame (med børn i dytten) da jeg var løbet tør for benzin på en 2 hjulet og var på vej til nærmeste by - hun ville have mig med og kørte mig til tanken og tilbage igen - men det ville jeg ikke selv gøre og det sagde jeg til hende før jeg satte mig ind - hun kunne få penge for at hente benzin, men osv, jeg fik benzin på den 2 hjulede og TAK for det = SERVICE for små penge - de fik lidt vand og slik.