/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2003 - vis flere filer
Fra : ingelein
Vist : 399 gange
40 point
Dato : 23-01-16 17:17

Jeg husker at jeg tidligere har kunnet se flere end 4 af de sidst åbnede filer under menuen filer. Op til 9 filer mener jeg det var. Hvordan kan man gøre listen over sidst åbnede filer længere? Jeg har set forklaringen som går ud på at man under funktioner,indstillinger kan føje menuen work til sin menulinje, men det er ikke det jeg vil - for jeg kan se, at det er hulens besværligt at slippe af med disse filer senere.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-16 17:53

Funktioner, Indstilling, Faneblad Standard, der indstiller du det.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 18:14

Tak for det Bille1948.
Så kan du sikkert også fortælle, hvor jeg lukker for at der bliver sat en dato ind når jeg selv har skrevet en anden?
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-16 18:15

Den forstår jeg ikke. Bedes uddybet.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 18:26

Beklager, men jeg kan ikke få Word til at gøre det på kommando Men der er sikkert nogen, som forstår hvad jeg mener. Når det går galt, har jeg som regel skrevet starten af datoen, hvorefter der automatisk bliver udfyldt med en dato - skrevet på en anden måde.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-16 18:33

I stedet for at trykke Enter, som den foreslår, så trykker du bare på mellemrumstasten, så er det overstået.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 20:16

Det er forstået, men kan man ikke blive fri for det? Jeg skriver hurtigt og med 10 fingre, så entertasten ligger jo lige til højrebenet - undskyld - lillefingeren. Jeg har kigget på indstillinger og autokorrektur og autoudfyld. Jeg ved at man kan stille det væk, men har bare glemt hvor man gør det og har ikke kunnet google mig til det.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-16 20:21

Jeg har også været indstillingerne igennem, og kan heller ikke finde et sted, hver den - logisk - kan slås fra.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 20:49

Måske skal jeg under indstillinger ændre datoformatet - og selv bestemme, hvordan jeg normalt vil skrive datoen, i stedet for at datoen udføres anderledes end jeg vil ha' den skal stå? Jeg prøver lige.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 21:13

Hej - Så lykkedes det: I Hovedmenuen vælg:
Indsæt/dato og klokkeslet/ vælg det du vil ha', vælg standard i bunden af vinduet og tast ok.
Så bliver datoen indsat i det format, jeg gerne vil ha' når jeg taster enter. 23. januar 2016 - er valgt.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 40 point
Dato : 23-01-16 21:15

Så fik vi jo begge to noget ud af dit indledende spørgsmål :)

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 23-01-16 23:59

Tak for svaret Bille1948. God weekend