/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
windows live mail
Fra : anne39
Vist : 318 gange
80 point
Dato : 23-01-16 11:57

Jeg er løbet ind i det problem, at når jeg skal oprette/sende en ny meddelelse, kan jeg kun anvende den skrifttype og skriftstørrelse, som står på "båndet", idet felterne er grå og derfor ikke kan ændres. Det samme gør sig gældende med hensyn til fed skrift, understregning m.v.
Drejer det sig derimod om en eksisterende mail og jeg klikker på besvar eller videresend er felterne sorte og kan ændres på sædvanlig vis. Er det fordi jeg er en gammel tumpe, der ikke kan finde ud af at klikke på en indstilling,således at programmet kommer til at køre tilfredsstillende igen, eller er det mere gennemgribende foranstaltninger, der skal til.

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 90 point
Dato : 23-01-16 12:01

Har du sat den til at bruge html - ellers kan det måske være problemet, når det "kun" er når du sender egne meddelelser!

Clou

Godkendelse af svar
Fra : anne39

Dato : 23-01-16 14:31

Tak for svaret clou.

Det var lige det jeg havde brug for. Jeg ved ikke hvad html er for noget. Men det gør heller ikke noget. Hovedsagen er, det virker. Men du må da gerne forklare mig det hvis du orker det. Jeg er 80 år og kan måske godt klare mig resten af livet uden denne viden. Men det skader jo ikke at blive lidt klogere