/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er svinekød en, absolut, nødvendighed ?
Fra : ElvenaR
Vist : 434 gange
11 point
Dato : 19-01-16 09:22

Er svinekød en, absolut, nødvendighed i ALLE offentlige institutioner - Børn pg voksne ?

* Ja, det er det, åbenbart i Randers. 16 for og 15 imod.

Er det en "sejr for demokratiet" ? - En "sejr for god madkultur" ?

En "sejr for danskheden" ?

http://jyllands-posten.dk/indland/ECE8376330/frikadellekrigen-i-randers-er-afgjort-krav-om-svinekoed-paa-institutioner/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-01-16 09:29

- spørg svineproducenterne...

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 21 point
Dato : 19-01-16 10:02

Citat
Er svinekød en, absolut, nødvendighed i ALLE offentlige institutioner - Børn pg voksne ?
Ja det er absolut meget nødvendigt.

Citat
Er det en "sejr for demokratiet" ? - En "sejr for god madkultur" ?

En "sejr for danskheden" ?
Ja altså, nu har vi i danmark spist svinekød siden staten blev oprettet. Hvorfor skal en gammel ørkenreligion lave om på det..?
At have forskellige valg er demokrati

Ikke halalslagtet fjerkræ fra Gråsten Fjerkræslagteri kan købes i Brugsen og Føtex - sikkert også i Rema 1000

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 11:00

I Danmark spiste man muslinger og østers i mange år.
Skal det så også indføres som FAST menu ?

Eller fisk ? - Ja, min Mormors familie var fiskere i Løkken.
Jeg er "vild med fisk" - Er fisk ikke "lige så dansk" som svin er ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-16 11:36

Citat
I Danmark spiste man muslinger og østers i mange år.
Skal det så også indføres som FAST menu ?
For min skyld må folk spise lige så mange østers de vil.
Alle retter må gerne være "fast" menu" - men ingen retter skal fravælges, for så er vi jo over i indoktrinering.

Citat
Eller fisk ? - Ja, min Mormors familie var fiskere i Løkken.
Jeg er "vild med fisk" - Er fisk ikke "lige så dansk" som svin er ?
Jo!! Måske endda mere dansk end svin ??

Jeg tror, du har misforstået hele humlen. Svinekødet har været fravalgt pga Islam.
Du, som dansker, kan f.eks. ikke fravælge halalkød, da mærkningen af slagtemetoden mangler.
Har du tænkt på det..?

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 11:42

Jeg går ind for TYDELIG mærkning af kød _Hallal / Ikke Hallal_

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-01-16 13:17

Alle fisk er hallalslagtede
Nåh-ja -- måske med undtagelse af dem der tages af lystfiskere

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-01-16 13:22

Ved nærmere eftertanke-- ikke alle

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-16 14:05

Citat
Alle fisk er hallalslagtede
? Var det et forsøg på at være sjov, dabj ?
Eller ved du ikke hvad halalslagtning drejer sig om ?

Halal- ikke hallal.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 14:15

Dagens dyr = Grisen. + Ja, Halal med ét l, jo ...

https://www.facebook.com/vegangreenplanet/videos/921972121217596/?fref=nf

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 14:16

2 ll og ikke 3 lll !

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-01-16 15:26

Og jeg som troede det hed "Halv-lal"
MV2

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-16 15:36

Citat
Og jeg som troede det hed "Halv-lal"

Ja ja ja ja ja ja, MV2. Nu skal du passe på, skabsmuslimen fun2, kan meget nemt blive sur på dig

Halv-lal er hermed indført i min "huske gode vendinger" bog

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-16 16:36

Elve nar'er kan vel ikke stille så mange provokerende spørgsmål.

Igen fremmed kultur skal bestemme over Danmark, ved hjælp af omvendt racisme.

De små knive du hele tiden kaster med, tyder på at du ikke hører hjemme i Danmark.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 17:06

???
Jeg er "arisk-ren-dansker"

Født og opvokset på Nørrebro, København.

Man skal helt tilbage til mine tip-oldeforældre for at finde "ikke-danske-aner"

På min Mors side to tyskere, der bosatte sig i Løkken, Nordjylland (Tip-Tip oldeforældre)

På min Fars side - En fra Ungarn og en fra Østrig (Også Tip-Tip-oldeforældre)

Har af, naturlige årsager, aldrig mødt dem.

Og, ja - de var hverken Jøder eller Muslimer.

!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-01-16 17:15

Efter min opfattelse udfører du omvendt racisme..................uanset om du har danske aner, mener jeg ikke du høre hjemme i DK.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 17:29

Bob Bob ...

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 17:37

***** Tak for svaret Kaptajn-Tommy

+ Andre i tråden. Og jeg mener alle.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 17:53

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 19-01-16 17:55

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-16 18:56

Tak - og tak for en dejlig sang. Sangen burde være nationalsangen istedet for "Der er et yndigt land"

Citat
Jeg er "arisk-ren-dansker"
Det er et selvopfundet ord. Det er der intet der hedder.
Google "Arier"