/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan Google-sprogpakke downloades til PC?
Fra : Oldboston
Vist : 318 gange
100 point
Dato : 18-01-16 23:04

På min Samsung smartphone har jeg meget nytte af Google sprogpakker, som kan downloades og bruges offline. Men kan de samme sprogpakker også downloades på en PC med Windows 10?
Googles egne forklaringer er så indviklede, så jeg tænkte, at nogen her har svaret på rede hånd, og kan fortælle, hvordan man bærer sig ad, - hvis det altså kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 23:30

Det kan du sikkert godt, hvis du bruger Googles Apps/ eller hvad de kaldes..og er ikke overbevist over nogen der har haft succes med samme:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=run%20apps%20on%20win10

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-01-16 07:53

google crome gå ind under prikkerne i højre side hvor du finder youtube gå ned i bunden der ligger den

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 19-01-16 22:52

foreløbig tak, jeg ser på forslagene en af dagene-