/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Guru meditation - internal server error
Fra : lgs
Vist : 409 gange
300 point
Dato : 18-01-16 21:29

Error 503 Internal Server Error

Internal Server Error

Guru Meditation:

XID: 1608421271

Varnish cache server

Lige pludselig ud af det blå kommer denne meddelelse, når jeg forsøger at gå på "TV2 Vejret", som jeg i umindelige tider har haft genvejstast til på min pc´s skrivebord.
Først sammenkædede jeg det med, at jeg tilfældigvis også i formiddags havde fået en mail fra Indien, men googler jeg "guru meditation" er der en del hits, som jeg ikke bliver en pind klogere af, dog synes der ikke at være nogen sammenhæng med min mail fra Indien.
Så der er forhåbentlig nogen her, der kan forklare lidt nærmere om 1)det er en virus, som jeg har scannet for uden at finde noget og 2)hvordan - om overhovedet - jeg kan slippe af med skidtet.
Der synes indtil videre ikke at være problemer med andre hjemmesider.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-01-16 21:34

Fejl på deres side = ikke første gang de ikke kan følge med..

SLET dine COOKIES/ midlertidige filer = diskoprydning.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 18-01-16 21:39

Har selv oplevet noget i samme stil, dog på DBA hvor siden står og indlæser en side (reklame gøjl) som ikke kan indlæse, da siden har fået nyt navn siden sidst osv
Prøv ? at slå din Adblocker fra, hvis du har sådan en, men tvivler på det virker.

Og lad være med at modtage 3` parts Cookies, de er de værste - da de indsamler alle oplysninger om din Net-færden..
Det kan dog også være selve din Browser, har du prøvet en anden?

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 20-01-16 15:26

Tak for svaret mig-selv.
Du gjorde da forsøget - at bringe mig få mm nærmere forståelsen af årsagen til fejlmeldingen, men hvad den egentlig er fortaber sig måske i cyberspace -
imidlertid er problemet gået i sig selv.
Og så har jeg udført de sletninger, du anbefaler.