/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er 5.000 i bøde, for hjælp OK ?
Fra : ElvenaR
Vist : 343 gange
11 point
Dato : 15-01-16 12:45

Pas på, hvis du, evt. kører flygtninge til færgen - Hvor de kan komme til Sverige, efter eget ønske.

Det koster, åbenbart 5.000 i bøde, pr. person.

* Ja, man skulle jo ellers tro, at en masse "ikke-flygtninge-venner" synes det var en god gerning. Så de kom til Sverige fremfor Danmark. Men sådan er der jo så meget.

Er bødens størrelse OK ?

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 15-01-16 13:00
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 11 point
Dato : 15-01-16 15:02

Syntes vi skulle lade Staten om flygtningene, private skal ikke blande sig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-16 15:03

NB, bøden er alt for lav = fængsel.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-01-16 16:00

Bøden på 5.000 er latterlig lav og fuldstændig ude af proportioner.
Bøden burde være min. 100.000 - fordelt på 50.000 for menneskesmugling og 50.000 for at påføre et andet land ekstra udgifter i million klassen -og, bilen skal konfiskeres indtil bøden er betalt.

Citat
Ja, man skulle jo ellers tro, at en masse "ikke-flygtninge-venner" synes det var en god gerning. Så de kom til Sverige fremfor Danmark.
En underlig form for logik du præsenterer her.
Behøver jeg at nævne: Køln, Hamborg, Malmø, Stockholm, osv osv.....derudover en masse danske byer, hvor disse hovedjægere hærger.

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 15-01-16 16:05

Citatet er ironisk ment ...

Men, rent praktisk - Des flere flygtninge vi losser over til Sverige fra Danmark, des færre i Danmark. Det er da logisk. (Ved godt, at det ikke var derfor det blev gjort).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-16 16:17

Da vi var invaderet af tyskerne, var der dødsstraf for lignende...

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 15-01-16 16:34

Det ønsker du vel, trods alt, ikke. Eller hvad ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-01-16 16:50

Det er til grin

Bøde bør følge den udgift det ville koste så. Og en bøde på 100000kr
De har valgt og så så må de selv stå for betalingen resten af deres liv

Kommentar
Fra : ElvenaR

Dato : 15-01-16 17:47

Ja men - Er I da ikke glade for at flygtninge og immigranter ekspederes over til Sverige ?

Frem for at slå sig ned i jeres lille by ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-01-16 18:27

Citat
Ja men - Er I da ikke glade for at flygtninge og immigranter ekspederes over til Sverige ?

Frem for at slå sig ned i jeres lille by ?
Skal de være i Europa?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 16-01-16 00:25

Kode
Ja men - Er I da ikke glade for at flygtninge og immigranter ekspederes over til Sverige ?

Hvad mener du selv Jørn Rudolph. Mener, at kunne huske, at du lever i et lykkeligt multikulturelt socialt boligbyg. Hvad er dine erfaringer med araberne, mener du vi har behov for flere?

Godkendelse af svar
Fra : ElvenaR

Dato : 16-01-16 08:45

***** Tak for svaret mig-selv ....

+ tak til alle, her i tråden. God lørdag