/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Har købt 2 nye pc-spil kan ikke køre
Fra : alan57
Vist : 465 gange
300 point
Dato : 15-01-16 07:47

Hej jeg har købt 2 nye pc-spil som jeg ikke kan få til at køre, det ene er (Batman Arkham City)
Når jeg vil starte det får jeg en besked som siger, (Release Date Check Failed.)
Hvad skal jeg gøre her?
Det andet spil er Call Of Duty Black Ops 3, her får jeg at vide at min driver er for gammel.
Der står, Your Video card driver ar out of date, please go to the manufacturer,s Webside to download and indstall newer ones or the game may not run correctly.
Would you like more information on how to opdate your driver.
Hvordan kan jeg opdate min driver?
og skal jeg fjerne den gamle driver hvis ja hvordan gør jeg så det?
da jeg ikke kan finde ud af hvilken driver jeg har i min pc jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig så jeg kan spille mine spil.
Mvh: alan57

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 15-01-16 08:13

Jeg tror det er udvidelse pakker til spillende du har købt.
man skal sarte med 1 osv
http://www.wupti.com/search?searchText=call+of+duty&cid=ps_905201440000

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-16 08:55

alan57, hvis du annullerer dit andet spørgsmål før nogen kommenterer, så får du dine point retur, men du skal skynde dig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-16 09:25

Citat
(Release Date Check Failed.)

kunne være din pc/ bios ikke har rette tid

Citat
Hvordan kan jeg opdate min driver?

på kortets hjemmeside.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-16 11:12

Som mig-selv -> Du skal ikke alene tjekke tiden ...men også DATO og ÅRSTAL.

Enten ved at dobbeltklikke på skærmens ur eller ved at gå i BIOS ...og rette tid/dag/årstal til DD. der.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-16 11:15
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-16 11:22

Citat
Du skal ikke alene tjekke tiden ...men også DATO og ÅRSTAL.

Troede at det var ´under forstået´ - godt du fik rettet dét.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-01-16 12:00

Du skal i enhedshåndtering (når du har rettet datoen, hvis altså den står forkert)

I enhedshåndtering skal du rulle ned til skærmkortet og se hvad det hedder.

Skriv her inde hvad det skærmkort hedder.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 300 point
Dato : 15-01-16 16:15

For det første, som molokyle siger:
Citat
..og ellers tjek dette ud:

http://steamcommunity.com/games/200260/announcements/detail/1909817119598626547

Blink </MOLOKYLE>

Angående grafikkortdriveren der er for gammel, hvis ellers spillet kører som det skal så kan du ignorere den meddelelse.
Hvis du oplever at spillet hakker eller på anden måde performer dårligt så kig efter en ny driver.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 15-01-16 20:20

hej EXTERMINATOR.
Jeg har fået Batman til at køre inde i Steem mem det andet Call of Durty kan ikke køre jeg får bare at vide at min driver skal fornyes, men skal jeg fjerne den jeg har og indstall den nyeste jeg kan finde eller kan jeg bare indstall den oven på ?
alan57

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 16-01-16 16:10

Tak for svaret EXTERMINATOR.